ابراهیمی: دست تقدیر یاوری را از ذوب‌آهن دور کرد/ لیگ در سال‌های آینده چهارجانبه می‌شود!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

خسرو ابراهیمی در گفت‌وگو با رادیو دربارهٔ اینکه چرا محمود یاوری به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب نشد،‌ اظهار داشت: یاوری یکی از بهترین مربیان این آب و خاک است. ما وقتی با فرهاد کاظمی برای ادامه حضورش در ذوب‌آهن به توافق نرسیدیم مجبور شدیم با مربیان دیگری صحبت کنیم. وقتی با یاوری صحبت کردیم او خودش گفت من برای دو بازی پلی‌آف می‌آیم و سپس برای فصل تازه هیئت مدیره تصمیم‌گیری کند. بعد از دو بازی پلی‌آف اولین گزینه ما یاوری بود و حتی دو جلسه هم با او برگزار کردیم و حتی یک بار هم هیئت مدیره پذیرفت که او سرمربی شود اما در نهایت جلسه دیگری گذاشته شد و شاید باید بگویم که دست تقدیر بود که هیئت مدیره سرمربی دیگری را برای تیم انتخاب کند و یاوری سرمربی نشود.

وی در ارتباط با فرصت کمی که برای جذب بازیکن دارند، گفت: بیشتر بازیکنان جذب تیم‌های دیگر شدند اما ما هم تلاش کرده‌ایم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. فصل قبل بیشترین مشکل را از دروازه داشتیم به همین سبب با گاسپارو و محمدباقر صادقی قرارداد امضا کردیم. در دفاع هم ضعف خود را پوشش داده‌ایم. روح‌الله عرب را برای پست فوروارد گرفته‌ایم و یک مهاجم دیگر هم جذب می‌کنیم.

ابراهیمی تاکید کرد:‌ما برای قرارداد بستن دنبال رقم‌های نجومی و غیر اصولی نیستیم می‌خواهیم یک تیم منطقی با مبالغ منصفانه ببندیم. متاسفانه یکی دو باشگاه روال غیرمنطقی در پیش گرفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش به تیم همشهری‌اش سپاهان است، گفت: نه من اصلا به هیچ تیمی کنایه نمی‌زنم و واقعیت این است که این قراردادهای سنگین به تیم‌های دیگر لطمه می‌زند. اگر بازیکنی پیشنهاد نجومی داشته باشد سعی می‌کنیم به دنبال بازیکنی مشابه او بگردیم تا در غالب گروهی به تیم ما کمک کند.

مدیرعامل ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که چه راه‌حلی برای این رقم‌های نجومی وجود دارد، ‌عنوان کرد: این خود ما هستیم که این آشفته بازار را دامن می‌زنیم و اگر این روال ادامه داشته باشد مطمئن هستم ظرف ۲-۳ سال آینده اگر باشگاه‌ها نتوانند اسپانسر قوی پیدا کنند بسیار از این تیم‌ها نمی‌توانند در لیگ شرکت کنند و آنوقت است که ۴ تیم فقط باید با هم در لیگ رقابت کنند و یکی از آنها قهرمان شود و چنین اتفاقی به ورزش ما لطمه می‌زند. خود باشگاه‌ها باید این وضعیت را کنترل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من موافق سقف قرارداد بودم درست است که بسیار‌ها این سقف را رعایت نمی‌کردند اما همه می‌دانستند که کار غیرقانونی انجام می‌دهند و اگر مشکلی پیش می‌آمد نمی‌توانستند به کمیته انضباطی یا کمیته استیناف رجوع کنند. چون مبلغی که بالای سقف قرارداد بود یک قرارداد سوری محسوب می‌شد و ما به جای برداشتن سقف قرارداد باید دنبال راهکار می‌رفتیم.

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.