ابراهیم اصغری: پیروی از قانون بد بهتر از بی قانونی است

جایگاه قانون در سینما ۳ /

سینماپرس-گروه سینما/ تهیه کننده شور شیرین معتقد است بی توجهی به قوانین لطمات جدی به سینمای ایران وارد کرده است.

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: تمامی ارگان های دولتی و مردمی که در این جامعه حضور دارند، موظف به پیروی از قوانین هستند. تاکید مقام معظم رهبری نیز بر این است که تمامی قشرهای مختلف جامعه باید از قانون تبعیت کنند. سینما نیز از این امر مستثنی نبوده و مدیران سینما و سینماگران نیز باید از قوانین جاری در جامعه پیروی کنند.

وی تصریح کرد: توجه به قانون در تمامی مراحل تولید و اکران در سینما بسیار اهمیت دارد و باید مدیران سینمایی و سینماگران براساس قوانین موجود فعالیت های خود را برنامه ریزی کنند، چرا که ما بارها و بارها دیده ایم که پیروی از قانون بد از بی قانونی بهتر است.

وی ابراز داشت: متاسفانه وجود اختلاف نظرها در سینما منجر به بی قانونی شده و آسیب جدی به فرهنگ جامعه و سینما می زند .

اصغری گفت: تمامی مدیران سینمایی کشور و همچنین مسئولان حوزه هنری ، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و مدیران پخش فیلم وظیفه دارند تا برابر قانون سر تعظیم فرود آورده و مشکلاتی که بین آنها پیش می آید را در جلسات داخلی حل کرده و اجازه ورود آن به جامعه را ندهند.

وی در پایان افزود: متاسفانه در حال حاضر اختلافات بین مدیران سینمایی به بخش اکران کشیده شده و طی ۳ ماه گذشته اکران در سینما در وضعیت مناسبی نداشته است. این اختلاف ها به سینمای ایران آسیب جدی وارد کرده است.

انتهای پیام/ ر

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۱۵۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.