ابراهیم با:من قوم پارت را می شناسم/سیمیچ:بازی خداحافظی بسیار می چسبد!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ستاره های میلان به تهران رسیدند و تعدادی از آنها در جمع خبرنگاران سخن گفتند.

به گزارش ممتاز ؛ بازیکنان سرشناس سالهای پیش به تهران رسیدند تا با ستاره های قدیمی پرسپولیس مصاف داشته باشند. این ستاره ها در بدو حضور در تهران با پایگاه اینترنتی باشگاه سخن گفتند. داریو شیمیچ یکی از این ستاره ها بود. او دربارهٔ حضور در تهران گفت:«به رغم حضور در تیم ملی کرواسی شناخت آن چنانی از فوتبال ایران ندارم. در سفر که بودیم اطلاعاتی به من داده شد و اینکه تماشاگران از این بازی استقبال خواهند کرد. بازیکنان بزرگی به ایران آمده اند و قطعا در تیم ایرانی نیز بازیکنان ستاره و نامداری خواهند بود که هواداران به آنها علاقه دارند. این شرایط سبب می گردد که بازی پرتماشاگری را شاهد باشیم و این سبب جذاب تر شدن هرچه بیشتر بازی خواهد شد.»

سیمیچ در پایان گفت:« ظاهرا قرار است در بازی فردا بازیکن یا بازیکنانی خداحافظی کنند و از آنها قدردانی شود. در چنین بازی هایی فضای جالبی خواهد بود. بازی فردا دیداری است بین بازیکنانی که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند و دیگر در میادین رسمی بازی نمی کنند. این نوع بازی ها هیجانات خاص خودش را دارد. »

دیگر ستاره ای که روبروی خبرنگاران ایستاد ، ابراهیم با بود ستاره غنایی و برنده توپ طلا در دهه ۹۰ میلادی. او که تا یک قدمی ریاست جمهوری کشورش هم پیش رفته بود در باره سفر به ایران گفت:«بسیار خوشحالم که به ایران سفر کرده ام و دربارهٔ ایران مطالعاتی داشته و قوم پارس را می شناسم.بسیار خرسندم که به ایران آمده ام و از اینکه هواداران بسیاری خارج از فرودگاه منتظر ما می باشند باید بگویم که از این بابت خوشحالم و احساس می کنم که فردا بازی پرتماشاگری را شاهد خواهیم بود.»

فرانکو باره سی هم دربارهٔ سفر دوباره به تهران گفت:«من قبلاً هم به ایران آمده بودم و دربی تهران را از نزدیک دیدم ، برای دومین بار است که به ایران سفر می کنم و از سقر قبلی ام بسیار رضایت دارم و به دوستانم در میلان گفته ام که سفر خوبی خواهید داشت و فوتبال دوستان ایرانی هوادارانی پرهیجان می باشند و اتمسفر بسیار جالبی در ورزشگاه وجود خواهد داشت.»

فرانکو بارسی در ادامه گفت:« باشگاه پرسپولیس برای این بازی بزرگ با ستاره های پرسپولیس ما را دعوت کرده و ما از این دعوت و برنامه ریزی های آنها تشکر می کنیم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره های میلان نشان می دهد که آث میلان در ایران طرفداران بسیاری دارد و این نکته جالبی است.»

فرانکن بارسی در پایان گفت:« برای بازی خداحافظی یک ستاره ، هواداران استقبال می کنند و بازی ستارگان میلان و پرسپولیس می تواند یک بازی به یادماندنی باشد. من دربی ایران را از نزدیک دیدم و با فضای آن استادیوم بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنایی دارم و منتظرم که فردا هواداران بسیاری به استادیوم بیایند و می خواهم ببینم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادی چگونه خواهد بود.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.