ابراهیم جوادی: بار سنگین کاروان ورزش ایران بر دوش کشتی است

‘ابراهیم جوادی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به رغم تمام تلاش فدراسیون کشتی برای حل و فصل مشکلات موجود و رسیدگی به امورات ملی پوشان کشتی، همچنان ورزش کشتی مورد ظلم قرار می گیرد و انگار پایانی برای این مساله نیست.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی افرود: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در آستانه بازی های المپیک قرار دارند و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم اکنون باید هر چه دارند برای ورزشکاران و به ویژه کشتی گیران به کار گیرند. البته این مساله به این معنا نیست که کشتی زیاده خواهی می کند اما تاریخ ورزشی ایران ثابت کرده است گوش شکسته های کشورمان همواره در میادین جهانی و المپیک توانسته اند خوش بدرخشند.

پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان تصریح کرد: خوشبختانه در ماه های اخیر حرکت های مثبت و امیدوار کننده ای نیز از سوی رییس جمهور، وزارت ورزش و جوانان و متولیان فدراسیون کشتی صورت گرفته و اگر کمی و کاستی هم وجود دارد، به محدودیت بودجه مربوط می شود.

جوادی خطاب به کشتی گیران المپیکی نیز گفت: هیچکس منکر زحمات و تلاش شبانه روزی این ورزشکاران نیست و من به عنوان عضوی از خانواده بزرگ کشتی به خوبی سختی های تمرین و آماده سازی این ملی پوشان را درک می کنم اما کشتی گیران المپیکی نیز باید المپیکی فکر کنند و همه چیز را معطوف حمایت های مالی مسوولان ندانند.

درست است که مشکلات مالی و شغلی می تواند اثرات مخربی بر روحیه این ملی پوشان داشته باشد اما باید هدف متعالی این ورزشکاران، افتخار آفرینی در بازی های المپیک باشد.

پیشکسوت کشتی کشورمان در خاتمه خاطر نشان کرد: به هر حال روزهای سخت و حساسی را پیش رو داریم که امیدوارم با سربلندی از آن فارغ شویم. ما هم اکنون کشتی گیران عنوان دار و مدعی را در اختیار داریم و من پیش بینی می کنم کاروان کشتی ایران در بازی های المپیک لندن نسبت به دوره های قبلی، بهتر و موفق تر ظاهر شود.

ورزشی. ** ۹۱۶۲ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۸۸۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.