ابراهیم زاده : با این تساوی ۴۰ امتیازی شدیم

۲۱ام بهمن ،

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: کسب این یک امتیاز برای هیچ کدام از تیم ها مناسب نبود اما ما ۴۰ امتیازی شدیم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: تصور می‌کنم حساسیت بازی امروز سبب شد بسیار زود به گل برسیم و این موضوع خود به خود کار را برای ما سخت کرد. آنها می‌خواستند از بازیکنان ملی‌پوش شان استفاده نکنند، اما در ادامه قصد داشتند از سرعت رضایی و خستگی ما استفاده کنند.
وی در واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران مبنی بر پایین بودن کیفیت مسابقه تاکید کرد: شاید بتوانم بگویم امروز حق با شما باشد اما در مجموع فوتبال ما رو به جلوست. شما بازی‌های قبلی ما را ندیده‌اید و این دیدگاه شماست که ما در نیم فصل دوم بهتر بازی نمی‌کنیم. اشتباه بازیکنانم این بود که پاس‌های اشتباه می‌دادند، می‌دانید که ما میزبان بودیم اما مقابل تماشاگران حریف بازی می‌کردیم. تلاش خواهیم کرد در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم.
وی در مورد اینکه این یک امتیاز به درد هیچ یک از دو تیم نخورد گفت: این یک امتیاز به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد اما ما با همین تک امتیاز ۴۰ امتیازی شدیم. هر جا که باشم تلاش می‌کنم تیمم موفق باشد. چون که ۱۰۰ آید ۹۰ هم پیش ماست. دیروز تمام تیم‌های بالای جدول پیروز شدند و کار بسیار سخت است اما تلاش می‌کنیم از تمام تیم‌های بالای جدولی امتیاز بگیریم./ق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.