ابراهیم زاده در یک قدمی پرسپولیس

۲۶اردیبهشت،

9-48.jpg

نماینده تام الاختیارمنصور ابراهیم زاده از توافق باشگاه پرسپولیس با این مربی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باشگاه پرسپولیس تهران بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربی‌گری این تیم با اشخاصی مثل محمد مایلی کهن، زلاتکو کرانچار، برانکو ایوانکوویچ، افشین پیروانی و حمید درخشان وارد مذاکره شد اما امروز ناگهان نتیجه‌ای غیر منتظره‌ای رقم خورد.

در حالی که منصور ابراهیم‌زاده از لیست گزینه‌های سرمربی‌گری پرسپولیس کنار رفته بود اما محمد رویانیان مذاکراتش را با سرمربی فصل قبل نفت ادامه داد و امروز (پنجشنبه) توافق اولیه صورت گرفت.

نماینده تام الاختیار ابراهیم زاده در این باره به ایسنا گفت: من به نمایندگی از ابراهیم زاده جلسه خوبی با رویانیان داشتم و به توافقاتی هم رسیدم.

وی ادامه داد: فکر می کنم مالکی رئیس هیات مدیره پرسپولیس هم با انتخاب ابراهیم زاده موافق است.با این حال مذاکرات دو طرف بعد از بازگشت ابراهیم زاده از کربلا ادامه خواهد داشت و اگر مشکلی پیش نیاید باید او را سرمربی پرسپولیس بدانیم.

سرمربی تازه تیم فوتبال پرسپولیس دستیاران خود را شخصا انتخاب می کند و در مسائل فنی اختیار تام خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، منصور ابراهیم زاده هم اکنون در کربلا به سر می برد و اوایل هفته آینده به ایران بازمی گردد.

خبر توافق اولیه پرسپولیس با سرمربی فصل قبل نفت تهران در حالی انتشار یافت که منصور قنبرزاده، مدیرعامل این باشگاه دقایقی پیش از انتشار یافتن این خبر از توافق اولیه اش با این مربی به ایسنا خبر داده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.