ابراهیم زاده و تارتار محروم شدند/ تیم گهر درود تهدید به کسر امتیاز شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و گهر درود به میزبانی تیم گهر در آزادی برگزار شد که ‘مهدی تاتار’ سرمربی تیم گهر درود پس از پایان مسابقه به داخل زمین آمده و به تیم داوری اعتراض و اهانت کرد.

ضمن اینکه تماشاگران تیم گهر درود نیز در زمان بازی چندین بار اقدام به پرتاب سنگ و اشیاء مختلف کرده اند.

بر همین اساس کمیته انضباطی به دلیل تخلفات ‘مهدی تاتار’ سرمربی تیم گهر درود، وی را به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران تیم گهر درود، این تیم به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت تکرار تخلفات در مسابقه بعدی، به طور حتم تیم گهر با کسر امتیاز مواجه خواهد بود.

ضمن اینکه هر دو تیم در شروع نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شدند که بر همین اساس تیم پرسپولیس تهران و گهر درود به پرداخت ۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

رای صادره به استثناء جریمه نقدی تیم گهر درود که با رعایت مقررات قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است، به استناد مقررات ماده ۱۵ آئین نامه انضباطی قطعی خواهد بود.

** جریمه نقدی و محرومیت برای براهیم زاده

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و داماش گیلان در یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران ۳۰ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار شد که از سوی ‘منصور ابراهیم زاده’ سرمربی سابق ذوب آهن و سرمربی کنونی تیم نفت تهران اظهاراتی علیه یکی از مسوولان فدراسیون انجام داده است.

پس از بررسی و احضار ابراهیم زاده به کمیته انضباطی و عدم حضور وی در مهلت های داده شده برای ارایه توضیحات، ابراهیم زاده طبق بند دو ماده ۲۳ آیین نامه کمیته انضباطی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

** جریمه نقدی برای تیم فولاد مبارکه سپاهان

دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و راه آهن تهران ۱۰ مرداد ماه در ورزشگاه فولاد شهر برگزارشد و از سوی تماشاگران تیم میزبان تخلفاتی صورت گرفت.

بر همین اساس تیم فولاد مبارکه سپاهان به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

** جریمه نقدی برای تیم صبا قم

دیدار دو تیم صبای قم و ملوان بندر انزلی در لیگ برتر در قم ۹ مرداد ماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم صبا قم در دقایق ۵۲، ۵۵ و ۷۵تخلفاتی صورت گرفت.

بر همین اساس تیم صبای قم به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**

دیدار دو تیم شهید منصوری قرچک و میثاق تهران از هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال در حالی برگزارشد که به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی، این دیدار نیمه تمام ماند.

بر همین اساس کمیته انضباطی با توجه به گزارشات رسیده از داور و مسوولان برگزار کننده مسابقه، تیم شهید منصوری قرچک را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در نخستین مسابقه ای که میزبان هستند و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و نتیجه این دیدار را ۷ بر صفر به نفع تیم میثاق تهران اعلام کرد.

ضمن اینکه کمیته انضباطی به ‘اکبر تقوی’ از تیم شهید منصوری قرچک و ‘سهراب خلیلی’ از تیم میثاق تهران تذکر داد که از تکرار درگیری های لفظی خودداری کنند و در صورت تکرار جرایم سنگین تری برایشان در نظر گرفته می شود.

ورزشی**۷۵۳۷**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۸۹۴۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.