ابزارهای جانبی برای عکاسی با موبایل

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

اغلب افراد از تلفن همراه خود به عنوان دوربین عکاسی استفاده می‌کنند زیرا گوشی خود را همواره به همراه دارند و دیگر نیازی نیست که برای عکس‌برداری وسیله دیگری را با خود حمل نمایند.
حمل لوازم جانبی دوربین برای استفاده در کنار تلفن‌های هوشمند هم دشوار است زیرا مجبور خواهید بود که وسایل بیشتری را به همراه خود ببرید و بر سنگینی وسایل شما می افزاید. اما اگر علاقمند به عکاسی و فیلم‌برداری هستید، در این بخش شما را با مجموعه‌ای از فناوری‌های جالب برای عکس‌برداری با تلفن همراه آشنا خواهیم کرد.
البته یادآور می‌شویم که اغلب این ابزارها تنها برای آی‌فون ساخته شده‌اند با این حال کاربران اندروید هم می‌توانند از آنها استفاده نمایند.

تا به حال لنزهای جانبی متنوعی برای آی‌فون عرضه شده‌اند اما شاید بتوان سری Olloclip را با کیفیت‌ترین نوع موجود در بازار با سهولت استفاده بالا خواند. این محصول شامل یک لنز ۲x telephoto و یک لنز Polarizer می‌باشد.

 Kogeto Dot
آیا دوست دارید عکس‌های پانورامیک ۳۶۰ درجه با آی‌فون خودتون بگیرید؟ این لنز را به دوربین گوشی خود متصل و پس از دانلود و نصب برنامه ویژه آن دکمه ضبط یا Record را فشار دهید و کار تمام است.

Luxi
با استفاده از این ابزار می‌توانید میزان نور تابیده شده روی سطح مورد نظر خود را اندازه بگیرید و همانطور که می‌دانید نور و میزان آن در عکاسی از جمله فاکتورهای مهم محسوب می‌شود.

SlingShot by Woxom
از این ابزار می‌توان برای نگه داشتن گوشی و حتی فبلت‌ها استفاده نمود و علاوه بر این قابلیت تبدیل شدن به سه پایه را نیز دارد.

Tether Tools Look Lock System
عکس‌برداری از کودکان و حیوانات معمولا کار دشواری است. با استفاده از این ابزار می‌توانید گوشی‌های خود را در یک جا ثابت نگه داشته و از سوژه‌های خود عکس بگیرید.

Video Visor
نوعی محفظه پلاستیکی ساده است که همانند یک چشمی برای گوشی شما عمل می‌کند و مانع از انعکاس نور روی نمایشگر آن خواهد شد و به کاربر کمک می‌کند گوشی خود را محکم در جایش ثابت نگه دارد.

Keizus Quadrapod
این هم یک چهار پایه زیبا برای گوشی شما که از نوعی پلاستیک محکم ساخته شده است و به راحتی قابل تنظیم می‌باشد.

Motrr Galileo
بخش اصلی این ابزار را نوعی پایه گردان تشکیل می‌دهد که می‌تواند به صورت خودکار به دور خود بگردد و زاویه ۳۶۰ درجه را تحت پوشش قرار دهد.

 


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.