ابطحی: در دیدار با شهرداری در نیمه نخست خوب شروع کردیم

دیدار تیم های فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز و شهرداری تبریز در هفته چهارم مسابقه های فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران که روز جمعه در شهر اهواز برگزار شد، با نتیجه ۴ بر ۴ مساوی خاتمه یافت.

‘سیدمهدی ابطحی’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:

با شروع نیمه دوم، دروازه بان نخست خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و از آنجا که دروازه بان دوم خود را در اختیار نداشتیم، به ناچار از وجود دروازه بان تیم امید خود استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: این دروازه بان در همان دقایق اولیه بازی دو گل بد خورد که این گل ها به خاطر نا آماده بودنش برای چنین بازی بزرگی روی روحیه وی اثر منفی گذاشت.

ابطحی گفت: با این حال در این نیمه بازیکنان ما صاحب چند موقعیت گل شدند که اگر یکی از آنها به گل تبدیل می شد، تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز برنده این مسابقه می شد.

وی در ادامه اظهار داشت: البته ناگفته نماند تیم فوتسال شهرداری تبریز از بازیکنان خوبی شکل گرفته و تا این هفته در مقابل حریفان خود نتایج خوبی کسب کرده است.

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز گفت: این تیم اگرچه نسبت به فصل قبل پنج بازیکن اصلی خود را از دست داده است لیکن بازیکنان جوان و بومی را جایگزین آنان کرده ایم که در سال های آینده، بازیکنان مطرحی خواهند شد.

تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز از چهار بازی که تاکنون انجام داده است، صاحب سه پیروزی و یک تساوی است.

۶۳۹/۶۴۲

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۶۸۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.