ابطحی را به هیچ قیمتی از دست نمی دهیم

۲۳اردیبهشت،

مدیرعامل باشگاه فوتسال شرکت حفاری گفت: اصرار دارم که ابطحی هدایت تیم را برعهده گیرد زیرا وی شخصی است که شرکت حفاری به آن نیاز دارد.

علیرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون جلسه هیئت مدیره برگزار نشده و هیچ تصمیمی برای هیچ یک از تیم های این باشگاه گرفته نشده است به طور حتم در لیگ برتر فوتسال تیمداری می کنیم زیرا نمی توان از موفقیت ها و جایگاه شرکت حفاری در جدول رده بندی چشم پوشی کرد تا برگزاری جلسه هیئت مدیره نمی توان هیچ صحبتی در مورد شرایط و چگونگی حضور تیم در لیگ کرد اما تصمیم دارم ابطحی را به عنوان سرمربی در تیم نگه دارم.

مدیرعامل باشگاه فوتسال شرکت حفاری افزود: سالهاست که با ابطحی دوست هستیم و با شرایط فعالیت هم آشناییم. تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا ابطحی را در تیم نگه دارم زیرا شخصیت و مهارت های فنی وی برای من به اثبات رسیده و با تمام احترامی که برای دیگر مربیان لیگ برتری قائلم تا لحظه آخر در پی ابطحی خواهم بود.

حاجتی در پایان خاطرنشان کرد: هفته آینده آخرین مهلت برگزاری جلسه با هیئت مدیره است زیرا با تصویب بودجه ها باید بدون وقفه، برنامه ریزی های بلند مدت داشته باشیم تا از دیگر تیم ها عقب نیفتیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.