ابطحی: شرایط بازیکنان تیم فوتسال ملی حفاری خوب است

‘سیدمهدی ابطحی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما فقط دو هفته است تمرینات خود را شروع کرده ایم با این اوصاف من به بازیکنان خود برای شروع لیگ اطمینان دارم.

وی اضافه کرد: از تیم سال قبل ما که در رده چهارم لیگ برتر کشور قرار گرفت، چهار بازیکن اصلی جدا و از آنجا که به لحاظ شرایط آّب و هوایی بازیکنان غیربومی کمتر راغب هستند به خوزستان بیایند لذا ما نتوانستیم بازیکن غیربومی جایگزین آنان بکنیم به همین دلیل بازیکنان بومی را به خدمت گرفتیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری به نخستین بازی تیمش که فردا شب در برابر گاز خوزستان برگزار می شود، اشاره کرد و

گفت: معمولا بازی های دربی بین دو تیم همشهری همیشه حساس و سخت است، از این رو بازی های این چنین تاکتیک ها و هوشیاری های خاص خود را می طلبد.

وی افزود: از آنجا که سال قبل دو بازی تیم فوتسال گاز را در لیگ دسته یکم دیدیم و تغییر آنچنانی از نظر نفری نکرده است لذا با وضعیت این تیم آشنا هستم.

ابطحی گفت: تذکرات لازم را برای این بازی به بازیکنان تیم فوتسال ملی حفاری داده ام لذا آنان با وظایف خود برای این بازی آشنا هستند.

دیدار تیم های فوتسال شرکت گاز خوزستان و شرکت ملی حفاری اهواز که نخستین بازی آنها از سری مسابقات دور جدید لیگ برتر محسوب می شود، ساعت ۳۰/۲۲ دقیقه فردا (پنجشنبه) به میزبانی تیم گاز در اهواز برگزار می شود.

۶۳۹/۶۴۲

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۷۲۷۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.