ابطحی : کار ما برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان دشوار است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ‘سید مهدی ابطحی’ پس از کسب قهرمانی در نخستین دوره رقابتهای قهرمانی دانشجویان آسیا در جمع خبرنگاران گفت: تیم الف ایران به رغم در اختیار نداشتن بازیکن ملی پوش به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در این مسابقات به سه دسته ضعیف، متوسط و قوی تقسیم شده بودند، گفت: هر چند تجربه بازیکنان ما برای حضور در رویدادهای بین المللی کم بود، اما با تلاش فراوان موفق به کسب مقام قهرمانی شدیم.

ابطحی تصریح کرد:قراربود دوملی پوش کشورمان همچون تیم ‘ب’ دانشجویان ایران به تیم ‘الف’ نیز بپیوندند، اما حضورآنان بنا بر دلایلی منتفی شد و توانستیم با درخشش جوانان جویای نام سهمیه حضور در مسابقات دانشجویان جهان را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

سرمربی تیم فوتسال ‘الف’ دانشجویان ادامه داد: هنوز مشخص نیست که سرمربی تیم دانشجویان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در پرتغال چه کسی است،‌ اما هر کسی این مسئولیت را قبول کند وظیفه دشواری را بر عهده خواهد داشت.

وی اظهارداشت: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در مردادماه زمان زیادی باقی نمانده است وهر چه سریعتر باید تمرینات آماده سازی را برای حضور پرقدرت در این رقابتها آغاز کنیم.

ورزشی.**۹۱۶۲**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۸۲۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.