ابلاغیه تعیین قیمت شیر در انتظار امضای رئیس جمهور

ابلاغیه تعیین قیمت شیر در انتظار امضای رئیس جمهور

ابلاغیه تعیین قیمت شیر خام در انتظار امضای رئیس جمهور است.

دبیر انجمن صنایع لبنی در گفتگو با خبرنگار ایانا درباره آخرین وضعیت قیمت شیر خام گفت: چهارشنبه تصمیم جلسه تنظیم بازار در جلسه‌ای با حضور هیئت وزیران بررسی شد.

رضا باکری درباره نتیجه این جلسه افزود: ابلاغیه نتیجه این جلسه روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

وی موافقت با قیمت ۹۳۰ تومانی شیر خام خاطرنشان کرد: هنوز هیچ‌کدام از نتایج جلسه مشخص نشده است.

دبیر انجمن صنایع لبنی درباره برگزاری جلسه روز دوشنبه و اینکه آیا این جلسه برای بررسی قیمت شیر خام است و جلسه چهارشنبه گذشته به نتیجه نرسیده است، ادامه داد: جلسه روز دوشنبه، جلسه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای تنظیم بازار همه محصولات است و برای تصمیم‌گیری درباره قیمت شیر خام نیست.

باکری با اشاره به انتظار همه کارخانه‌ها و تولیدکنندگان مواد لبنی برای تعیین تکلیف قیمت شیر خام، تصریح کرد: روز دوشنبه علاوه بر برگزاری این جلسه، ابلاغیه قیمت شیر خام نیز اعلام خواهد شد.

به گفته وی، این ابلاغیه در انتظار امضای رئیس جمهور است و تا فردا به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در چهارشنبه هفته گذشته هیئت وزیران در جلسه‌ای به بررسی تعیین قیمت شیر خام پرداختند که هنوز نتیجه این جلسه مشخص نشده است.

روز سه‌شنبه هفته گذشته در کارگروه تنظیم بازار تعیین قیمت ۹۳۰ تومانی برای شیر خام نهایی شد و روز چهارشنبه همان هفته نیز به هیئت وزیران رفت که برای مشخص شدن جزییات اجرای ان باید در انتظار تصمیم هیئت وزیران ماند.

در جلسه کارگروه تنظیم بازار مقرر شد شیر با بار میکبروبی زیر ۱۰۰ هزار و ۳٫۲ درصد چربی در قیمت ۹۳۰ تومان عرضه شود. سازمان حمایت نیز مسئول شده است تا بر پایه قیمت شیر خام، قیمت محصولات لبنی را به هیئت وزیران پیشنهاد کند.

گفتنی است، در حال حاضر نیز همه تولیدکنندگان و کارخانه‌ها منتظر تصمیم نهایی هیئت وزیران و ابلاغیه اجرا هستند./

 

خبرنگار: مهدیه انوشه

N-910702-03

تشکل ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.