ابلاغ حکم بیشتر متهمان پرونده اختلاس از بیمه

۲۳ آبان ،

رئیس شعبه۷۶ دادگاه کیفری استان تهران گفت: حکم اغلب متهمان پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و استانداری ابلاغ شده است.

قاضی مدیرخراسانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: ابلاغ احکام متهمان پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران از۳۰ مهر آغاز شد و بیشتر احکام به متهمان و یا وکلای آنان ابلاغ شده است .
قاضی مدیرخراسانی گفت: متهمان و وکلای آنها۲۰ روز  پس از ابلاغ حکم فرصت دارند به رای دادگاه اعتراض کنند که بسیار از متهمان یا وکلایشان این کار را انجام داده اند .
وی با بیان اینکه مرجع رسیدگی به اعتراض متهمان و وکلای آنان دیوان عالی کشور است افزود: پس از همه شدن این مهلت، پرونده برای رسیدگی به اعتراضات به دیوان عالی کشور فرستاده خواهد شد.
قاضی رسیدگی کننده به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران درباره رسیدگی به بخش استانداری این پرونده گفت: هنوز پرونده ای در این خصوص از دادسرا به ما نرسیده است .
رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران با ۷۸ متهم از خرداد امسال در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران از سر گرفته شد .
پیش از آن سه جلسه دادگاه در سال ۸۹ برگزار شده بود که  پرونده به سبب نقص در تحقیقات به دادسرا ارجاع داد شد. 
این پرونده پس از برگزاری سه جلسه در سال ۸۹ و ۱۴ جلسه در مرحله دوم رسیدگی در چهارماه منتهی به صدور رای شد و متهمان آن به مجازات هایی چون حبس ، انفصال دائم از خدمات دولتی ، جزای نقدی و رد مال محکوم شدند.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.