ابلاغ ممنوعیت دولت از پرداخت یارانه نقدی از محل مابه التفاوت نرخ ارز

۲۴م آذر ،

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بعد از نوسانات نرخ ارز و مسائل اقتصادی نمایندگان مجلس با بررسی‌های متعدد در سطح کارشناسی در راستای مهار تورم‌ها در صحن علنی به مصوبه مذکور رای مثبت دادند و بعد از تصویب و تایید شورای نگهبان توسط رئیس‌مجلس ابلاغ شد.

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ابلاغ ممنوعیت دولت از پرداخت یارانه نقدی از محل مابه التفاوت نرخ ارز توسط هیئت‌رئیسه مجلس گفت: بعد از نوسانات نرخ ارز و مسائل اقتصادی نمایندگان مجلس با بررسی‌های متعدد در سطح کارشناسی در راستای مهار تورم‌ها در صحن علنی به مصوبه مذکور رای مثبت دادند و بعد از تصویب و تایید شورای نگهبان توسط رئیس‌مجلس ابلاغ شد.

وی در ادامه با تشریح زمزمه‌هایی مبنی بر پرداخت یارانه‌ از محل مابه التفاوت‌ها، افزود: مجلس به سبب جلوگیری از افزایش نقدینگی و کنترل تورم با این رای مخالفت خود را اعلام کرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان تصریح کرد: با این ابلاغ از سوی هیئت‌ رئیسه در راستای ممنوعیت دولت از پرداخت یارانه نقدی از محل مابه التفاوت نرخ ارز دو هدف مهم نظیر عدم افزایش نقدینگی و عدم افزایش حامل‌های انرژی تا پایان سال جاری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.