ابن‌قاسم: فولاد حق اشتباه ندارد

۲۱م اسفند ،

حسین ابن قاسم در مورد پیروزی ۴ بر یک مقابل گهر دورود گفت: در دقیقه ۳ بازی مقابل گهر دورود غافلگیر شدیم و دروازه‌مان خیلی زود باز شد اما در ادامه بازیکنانمان خیلی زود به خودشان آمدند و توانستند شرایط را به سود خود بازگردانند. با به ثمر رساندن ۴ گل برد شیرینی به دست آوردیم و به شرایط خودمان در جدول بهبود بخشیدیم.

به گزارش فارس ، وی در مورد دیدار مقابل فجر سپاسی در هفته سی‌ام لیگ برتر عنوان کرد: فجر سپاسی تیم بسیار خوبی است. با توجه به شرایطی که در جدول داریم دیگر نباید اشتباه کنیم. زمان زیادی تا پایان فصل باقی نمانده و کوچکترین اشتباه سبب می شود جایگاهمان را از دست بدهیم. در فاصله بین ۲ مسابقه تمرینات خوبی انجام دادیم و بدون مصدوم و محروم به دیدار فجرسپاسی می رویم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا تیمش می تواند سهمیه آسیا را کسب کند، خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را در این راستا به کار می گیریم و روی توانایی آقای فرکی حساب باز کردیم. تمام رقبایمان با یکدیگر بازی دارند و این سبب می شود که امتیاز از دست بدهند. خودمان هم با استقلال بازی داریم. اگر قدر امتیازاتمان را بدانیم مطمئنا کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور از دسترس نیست و می توانیم به این امر نایل شویم.

ابن قاسم در مورد شرایط مالی فولاد خوزستان گفت: دیروز بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و طبق قانون کارمان تا به این جا خیلی دقیق پیش می رود. بازیکنان حدود ۷۰ تا ۷۲ درصد از قرارداد خود را دریافت کردند و تیم از این لحاظ شرایط خوبی دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.