ابن قاسم:از تصمیم کی‌روش متعجب شدم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: از تصمیم کی‌روش در خط زدن افشین متعجب شدم، این بازیکن به خاطر تیم ملی کارهایش را برای قرارداد بستن با لیل فرانسه نیمه همه گذاشت و با اینکه بازی خوبی هم مقابل تاجیکستان انجام داد از لیست تیم ملی خط خورد.

ابن قاسم در ادامه اظهار داشت: آرش افشین دو روز در تمرینات تیم لیل فرانسه حضور یافت و مورد پسند کادر فنی این تیم فرانسوی قرار گرفته است و تا چند روز آینده مسافرتی به فرانسه خواهد داشت تا قرار داد نهایی را با لیل فرانسه منعقد کند.

وی تصریح نمود:‌ انتقال آرش افشین به تیم لیل فرانسه توسط مسئولان فولاد خوزستان صورت گرفته و دلار واسطه ای در این انتقال دخالت نداشته است.

وی در مورد مشکلات باشگاه فولاد خوزستان در کسب پروانه حرفه ای گفت:‌ ورزشگاه تختی اهواز از مدرن ترین استادیوم های ایران است، تنها مشکل این ورزشگاه نداشتن اسکوربورد است که وزارت مسکن و شهر سازی هنوز این وسیله را تحویل سازمان تربیت بدنی اهواز نداده است تا در ورزشگاه نصب شود.

وی تصریح نمود:‌ تعلل درنصب اسکوربورد در ورزشگاه تختی اهواز ربطی به باشگاه فولاد خوزستان ندارد چراکه تأمین بودجه برای گذاشتن این وسیله در ورزشگاه در اختیار سازمان تربیت بدنی اهواز است، با توجه به افزایش قیمت دلار مسئولان امر تا به امروز نتوانستند اسکوربورد را از شرکت سازنده تحویل بگیرند.

سرپرست فولاد خوزستان در خصوص وضعیت این تیم گفت: تمرینات تیم زیر نظر فرکی صبح و بعد ازظهر در اهواز پیگیری می‌شود، با صلاحدید کادر فنی قرار است، پنج شنبه یک بازی تدارکاتی با صنعت نفت آبادن داشته باشیم و دوشنبه هفته آینده هم به مصاف تیم حفاری اهواز می‌رویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.