ابن قاسم: ماجدی برای بازدید از کمپ فولاد به اهواز آمده بود/ با تمام قدرت مقابل استقلال بازی می‌کنیم

۲۹فروردین۱۳،

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حضور ماجدی در اهواز فقط برای بازدید از کمپ فولاد و بحث آکادمی تیم‌های پایه بود و هیچ ربطی به بازیهای لیگ نداشت.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آقای ماجدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال برای بازدید از کمپ و آکادمی فوتبال باشگاه فولاد به اهواز آمده بود و یک بازی تیم امید ما را هم از نزدیک دید حضور ایشان در اهواز هیچ ربطی به بازیهای لیگ نداشت.

سرپرست تیم فولاد در پاسخ به این سوال که آیا این بازدید بدموقع نبوده و بهتر نبود در زمان دیگری انجام شود گفت: نه اصلا این بحث را مطرح نکنید و وارد این مسائل نشوید. درست است که ما بازی حساس مقابل استقلال در لیگ داریم اما بازدید ایشان از آکادمی فوتبال فولاد، هیچ ربطی به بازی دو تیم ندارد و از قبل برنامه ریزی شده بود.

وی ادامه داد: مطمئن باشید فولاد مقابل استقلال با تمام قوا بازی خواهد کرد و هیچ مشکلی نخواهد بود ما برای بازی با استقلال خیلی انگیزه داریم چون به ۳ امتیاز این دیدار به شدت نیاز داریم. خودمان در معرض خطر هستیم و باید ۲ امتیاز دیگر بگیریم تا مقام چهارمی ما در جدوب تثبیت شود ما یک بازی هم با نفت تهران داریم و هنوز مقام چهارم ما قطعی نشده است.

ابن قاسم در پایان گفت: یک سری آدم می باشند که همیشه دنبال حرف و حدیث بوده و می باشند. الان هم بحثی نیست چون سفر ماجدی به اهواز از قبل برنامه ریزی شده بود تا از آکادمی ما بازدیدی داشته باشند و هیچ مشکلی هم نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.