ابهام در پخش زنده دیدار ایران و قطر

در فاصله کمتر از ۱۰ ساعت تا آغاز مسابقه اعلام شد

در حالی که کمتر از ۱۰ ساعت به آغاز دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر مانده، پخش مستقیم این مسابقه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۲۰ امشب در دومین دومین خود در مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی میزبان تیم ملی قطر است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا حق پخش بازی‌های ملی در قاره بزرگ را برای مدت ۴سال به شرکتی بین‌المللی به نام World Sport Group با علامت اختصاری WSG واگذار کرده و کشور‌های آسیایی باید حق پخش رقابت‌های خود را از این شرکت خریداری کنند. منتها نکته مهمی که برای کشورهای آسیایی ایجاد مشکل کرده قیمت‌های عجیب و غریبی است که از سوی این شرکت برای حق پخش بازی‌ها درخواست شده است.

با توجه به این شرایط تا بدین لحظه و در فاصله کمتر از ۱۰ ساعت مانده به آغاز مسابقه مذکور، مسوولان شبکه سه هنوز درخصوص پخش زنده دیدار ایران و قطر چیزی اعلام نکرده اند و همین ماسله باعث شدن تا این موضوع پخش مستقیم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

در سایت رسمی شبکه سه سیما و در قسمت جدول پخش برنامه های امروز هنوز پخش زنده دیدار تیم ملی دیده نمی شود و به جای پخش مستقیم دیدار یونان و جمهوری چک در ساعت ۲۰:۳۰ قرار دارد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.