ابوالقاسم‌پور: افتخار می‌کنم فامیل نزدیک نکونام هستم/کسی که تهمت زده، وجود نداشت اسمی بیاورد

پیشکسوت پرسپولیس به پست اخیر فرهاد مجیدی درباره اتفاقات بازی تیمش با فولاد واکنش نشان داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت پرسپولیس، درباره پست فرهاد مجیدی در فضای مجازی که مربوط به رابطه او با جواد نکونام و سیدمهدی سیدعلی – داور بازی استقلال و فولاد – مربوط بود، گفت: کسی که تهمت را داده، وجود نداشته اسمی بیاورد. من افتخار می‌کنم که فامیل نزدیک آقای نکونام هستم. ما از بچگی با هم بزرگ شدیم و این موضوع را همه می‌دانند.

وی ادامه داد: من سال ۸۴ به شهرداری تهران رفتم اما آقای سیدعلی در سال ۸۸ به این مجموعه اضافه شد. من نزدیک به ۵۰۰ نفر را در موقعی که می‌توانستم، به نحوی به شهرداری بردم و به این موضوع هم افتخار می‌کنم، چراکه به دیگران کمک کردم.

ابوالقاسم‌پور درباره نقش خود در پست اخیر فرهاد مجیدی اظهار کرد: دوست دارم دستگاه‌های نظارتی ورود کرده و نتیجه را اطلاع‌رسانی کنند. الان دستگاه نظارت باید ببیند حق با چه کسی است. همانطور که گفتم آقای سیدعلی از داوران خوب است اما من از منتقدان او بودم. این اتفاقات هم برای سه سال پیش بود.

این پیشکسوت فوتبال درباره انتشار عکس او و سیدعلی در فضای مجازی، گفت: من و او مشکلاتی داشتیم اما سه سال قبل یکی از مدیران شهرداری از من خواست که ما آشتی کنیم. علی خسروی هم شرایطی را فراهم کرد که ما آشتی کردیم و عکسی هم انداختند که من گفتم این کار را نکنند تا شایعه‌ای درست نشود.

ابوالقاسم پور درباره موضوع «رستوران تهرانسر» که در پست فرهاد مجیدی به آن اشاره شده بود نیز گفت: خدا شاهد است که چهار پنج ماه است به خاطر کرونا به رستوران نمی‌روم. از طرفی قضاوت‌های سیدعلی در لیگ برتر مربوط به استقلال نبوده است. سیدعلی در یک بازی هم بازی تیم نکونام را قضاوت کرده که تیم نساجی باخت.

وی ادامه داد: من هیچ وقت شرافتم را زیر سوال نمی‌برم. نباید به طور دروغین کد بدهیم. دنیا ارزش این حرف‌ها را ندارد. از طرفی من ذاتا اینطور هستم که هر کمکی از دستم برآید به دیگران انجام می‌دهم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.