ابوترابی:دور زدن تحریم‌ها منوط به قطع وابستگی‌ هزینه‌ها به نفت است

۲۵م آذر ،

15-20.jpg

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی،گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی با بودجه‌ای که وابستگی بسیاری به نفت دارد به نوعی ناشی از بی تدبیری بعضی مسوولان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(اایسنا)،منطقه سمنان، با بیان اینکه اجرای پرو‍ژه‌های عمرانی با بودجه‌ای که وابسته به نفت است نوعی بی تدبیری است، افزود: متأسفانه بودجه در کشور ما وابسته به نفت است و اگر در سال های قبل بودجه را طوری تنظیم می کردیم که وابستگی کمتری به نفت داشت امروز به لحاظ اختصاص اعتبارات در پروژه‌های عمرانی با مشکل روبرو نبودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم تحریم ها را دور بزنیم و در مقابل دشمنان بایستیم باید وابستگی هزینه‌های کشور را از نفت قطع کنیم.

ابوترابی فرد گفت: نفت، بانک جمهوری اسلامی ایران است و امروز دشمنان این بانک را مورد حمله قرار داده‌اند.

وی امنیت کشور را در گرو فرهنگ‌سازی در جامعه دانست و با بیان اینکه امروز همه مسئولان نظام مکلف به فرهنگ سازی در جامعه می باشند افزود: قطعأ کشور ما با ظرفیت‌های خوبی که در بحث فرهنگی دارد، آینده روشنی در پیش دارد.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از یک میلیون نفر دانشجو فارغ التحصیل در کشور داریم از لزوم ایجاد اشتغال برای این تعداد دانشجو سحن گفت و افزود: اگر به جوانان و سرمایه‌های خود باور داشته باشیم و برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال به آنها فرصت بدهیم آنگاه متوجه می شویم جوانان ایران اسلامی می توانند کارهای بزرگی بکنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.