ابوترابی فرد: دولت از رفتارهای شائبه برانگیز پرهیز کند/ شورای نگهبان رفتار نامزدها و هواداران را رصد می‌کند

۳۱فروردین۱۳،

حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین با بیان این که تخلفات در انتخابات ریاست جمهوری در چند سطح قابل دقت است، گفت: اولا در رفتار نامزدها و هواداران آنها است که خود باید مراقب باشند و ثانیا دستگاه های نظارت باید بر این امر دقت کنند. اخیرا می بینم شورای نگهبان بر این موضوع تاکید داشته و رفتار نامزدها و هواداران آنها را رصد می کنند.
نماینده مردم تهران تاکید کرد: دولت باید در مقام اجرا در چارچوب قانون از ظرفیت خود به طور کامل استفاده کند که این سطح اعتماد را افزایش دهد و ارتقا ببخشد. امیدوارم در این دو حوزه، خصوصا با توجه به مسئولیت نهادهای نظارتی درست عمل کنند.
وی با بیان این که بنده اقدامات شائبه برانگیز دولت را از نگاه سیاسی درست نمی بینم و از نگاه مدیریت قابل دفاع نیستند، گفت: دولت باید از هر رفتاری که می تواند شائبه این سوال را فراهم بیاورد پرهیز کنیم.
نایب رئیس مجلس تاکید کرد: اگر ما تصمیم درستی هم اتخاذ می کنیم اما تصمیم ها مورد نقد اهل نظر و اهل فکر و چهره های شاخص و همچنین مراجع عظام تقلید قرار می گیرد، باید در این تصمیمات تجدید نظر کنیم. اگر به افزایش سطح اعتماد در جامعه و سطح اقتدار دولت و نظام فکر می کنیم نباید از کنار این نقدها و پیشنهاد ها و تاکیدات عبور کرد.
مشروح گفت و گوی خبرآنلاین با نایب رئیس مجلس را اینجا بخوانید.
/۲۹۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.