اتابک نادری و˝تعبیر یک خواب˝

۲۴م دیماه ،

اتابک نادری: در نمایش ˝تعبیر یک خواب˝ به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در بخش مسابقه ایران جشنواره فجر به روی صحنه می‌روم.

اتابک نادری در رابطه با ایفای نقش در نمایش “تعبیر یک خواب” به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نام این نمایش “رستاخیز غریب” بود که به “تعبیر یک خواب” تغییر کرد این نمایش به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در بخش مسابقه ایران جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

نادری در رابطه با انگیزه خود برای حضور در این اثر نمایشی بیان کرد: در مدتی که آقای تقیانی پور را می شناسم شیوه اجرای نمایش ایرانی از نگاه ایشان برای من جذاب بوده است، هنگامی که نمایشنامه را خواندم نگاه تازهتری به این شیوه مطرح بود، همچنین گروه حرفه‌ای و بازیگران خوب و خلاق از جمله فاکتورهای من برای حضور در این نمایش بود.

مدیر تماشاخانه سنگلج در رابطه با نقش خود در این نمایش عنوان کرد: در اثر ایفاگر نقش خانی هستم که قصد سوء استفاده از اشخاص تعزیه‌خوان برای مشروطه چی شدن را دارد.

اتابک نادری، آناهیتا همتی، مسعود حجازی‌مهر، رضا پاپی، جواد پورزند، شیوا مکینیان، مصطفی ساسانی،‌ محمدهادی عطایی، حسین شفیعی، الهه شه‌پرست و خیرالله تقیانی پور بازیگران نمایش می باشند.

داریوش پیرو طراح صحنه و لباس و علی صدیقیان و حمید گرگانی اجرا کننده موسیقی و علیرضا نوری دستیار کارگردان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.