«اتاق خبر» کاری iبه رسوایی اخلاقی رئیس سابق سیا ندارد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش خبرآنلاین، فصل اول سریال «اتاق خبر» نوشته آرون سورکین همزمان با بسیاری از اتفاقات روز دنیا روی آنتن رفت و بسیاری از خبرها دنیا در آن انعکاس داشتند، اما iبه نقل از سورکین در فصل دوم iبه استعفای دیوید پترائوس رئیس سیا نمی‌پردازد.

 

با این حال سورکین اشاره کرد احتمالا در فصل بعدی سریال در سال ۲۰۲۲ iبه این موضوع می‌پردازد.

از وقت پخش فصل اول سریال تا امروز دیگر باب شده است که با رخ دادن هر اتفاق قابل توجهی در دنیا، مردم با خود بگویند «آرون سورکین چگونه این داستان را در «اتاق خبر» نشان می‌دهد» و با اعتراف جمعه پیش پترائوس به داشتن رابطه نامشروع و استعفای او بسیاری منتظر انعکاس این ماجرا در فصل دوم سریال بودند.

 

«اتاق خبر» محصول شبکه اچ‌بی‌او است و محوریتش دنیای روزنامه‌نگاری و خبرها است، اما با توجه iبه اتفاقات و ماجراهای فصل اول و ادامه آنها در فصل دوم، سورکین اعلام کرده است در این فصل جایی برای این رسوایی ندارد.

 

سورکین در گفت‌وگو با نیوزویک گفت: «متاسفانه وقت نگارش فصل دوم سریال که فیلمبرداری آن هفته آینده آغاز می‌شود درست روزی خاتمه گرفت که خبر رسوایی پترائوس رسانه‌ای شد و نتوانستم این ماجرا را در مجموعه جای دهم. اگر وقت بیشتری داشتم حتما iبه آن اشاره می‌کردم.»

 

مطمئنا در فصل دوم مجموعه اتفاقات بسیاری هست که بیننده را جذب خود کند. یکی از این ماجراها رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است که بحث‌های بسیاری در محافل خبری درمورد اخلاق در رسانه راه انداخت. در فصل دوم گریس گامر نقش خبرنگاری را بازی می‌کند که خبرها پیرامون میت رامنی را دنبال می‌کند. سورکین همچنین افزود در فصل دوم یک مامور اف‌بی‌آی. انتقامجو و یک شخصیت زن دیگر iبه مجموعه اضافه می‌شوند.

 

سورکین که برای فیلمنامه «شبکه اجتماعی» برنده اسکار شده، گفت: «ژنرال پترائوس براساس تعریف سنتی یک قهرمان است، اما برای من نه. او شاید یک قهرمان فیزیکی باشد. خودش را iبه خطر انداخته، بسیاری را رهبری کرده، در نبردهایی پیروز شده و از بسیار‌ها دفاع کرده. اما در یک چرخش شکسپیری او مرتکب خطایی بزرگ شده است. یک خطای انسانی بسیار بزرگ. فعلا همه او را با این خطا iبه یاد می‌آورند.»

 

فیلمنامه‌نویس «چند مرد خوب» و «مانیبال» که همه قسمت‌های فصل اول را خودش نوشته بود افزود در فصل دوم از چند مشاور برای نگارش فیلمنامه کمک گرفته است.

 

«از مشاورهای متنوعی از دنیای تلویزیون، مطبوعات و رسانه‌های آنلاین کمک گرفته‌ام تا با طیف گسترده‌ای از عقاید آشنا شوم. iبه این مشاورها حقوق دادم. iبه نظرم کمک آن‌ها بسیار iبه نفع سریال همه شده است.»

 

پخش فصل دوم «اتاق خبر» اواسط سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

 

هالیوود ریپورتر / ۱۵ نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.