اتاق زیر شیروانی در Itaim

۱۹م دیماه ،

اختصاصی معماری نیوز: اولین تغییر در این ساختمان ،تخریب دیوارها و پارتیشن ها بود که به نظر می رسید مانعی برای ایجاد آشکاری و شفافیت بصری است که از بهترین ویژگی های این فضا بود و به وسیله سقفی با دوبرابر ارتفاع معمول و پنجره های بزرگ ایجاد شده بود.

برای تقویت احساس این حالت فضایی و سازماندهی کتابخانه ، ما کتابخانه ای طراحی کرده ایم که کل اتاق پذیرایی را می پوشاند و یک آشپزخانه اپن و یکپارچه را که به هال ورودی منتهی می شود را ایجاد می کند.

مبلمان تبدیل به برجسته ترین عنصر این پروژه شده است که سازماندهی فضایی کل مکان از آن نشات می گیرد.

پوشش ها در این پروژه تابع کتابخانه بود ، کف از چوب آبنوس ،دیوارها آجری و به رنگ سفید و سقف با بتن نمایان ساخته شده است.

نورپردازی از طریق یک سیستم بزرگ خطی در بالای سر انجام می شود که می توان بر حسب نیاز به نور مستقیم یا غیر مستقیم آن را تنظیم کرد.

کلکسیون آثار هنری بر روی تمامی دیوار ها نمایش داده شده اند و جواهرات کوچکی در میان دکوراسیون یافت می شود مانند اری کوچک و نه چندان نمایانی از Jeff Koons که بر روی میز قهوه ای آکرلیک گذارده شده است.

مبلمان به سبک معاصر ،مانند نیمکتی با طراحی اختصاصی و صندلی راحتی ساخت برادران Campana که در کنار مبلمان عتیقه خانوادگی موجود قرار گرفته اند.این مجموعه مکانی را شکل می دهد که در آن از حس مکان تا اشیا کوچکی که بر روی کتابخانه قرار گرفته اند همگی با نمایش ارزش های زیبایی شناختی یک فضای خانوادگی ، بازدید کنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد .

معماران : FGMF Arquitetos
محل احداث : São Paulo, Brazil
معماران مسئول: Fernando Forte, Lourenço Gimenes, Rodrigo Marcondes Ferraz
همکاران : Ana Paula Barbosa, Marília Caetano
تیم : Madalena Vidal
مساحت پروژه: ۱۶۲ متر مربع
زمان ساخت : ۲۰۱۱
عکاسان: Fran Parente





آخرین اخبار
منبع: معماری نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.