اتحادیه اروپا ورود شهرک‌نشینان تندرو به کشورهای اروپایی را ممنوع کرد

۱۹م آذر ،

elnashrah.JPG32.jpeg

مقام‌های اتحادیه اروپا ورود شهرک‌نشینان صهیونیستی را که مرتکب اقدامات خشونت‌آمیز علیه فلسطینی‌ها می‌شوند، به خاک کشورهای عضو این اتحادیه ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، مقام‌های اتحادیه اروپا روز شنبه در تصمیمی ورود شهرک‌نشینان صهیونیستی ساکن در اراضی فلسطینی را به کشورهای عضو این اتحادیه به ویژه شهرک‌نشینانی که مرتکب “اقدامات خشونت‌آمیز علیه فلسطینی‌ها” می‌شوند، ممنوع اعلام کردند.

کمیته سیاسی امنیتی این اتحادیه نیز پیشتر روز ۱۶ نوامبر در بروکسل به سفیران دائم این اتحادیه در زمنیه حق کشورهای عضو این اتحادیه برای ممانعت از ورود شهرک‌نشینانی که اقدامات خشونت‌آمیز مرتکب می‌شوند، پیشنهاد‌هایی کرده بود.

در این پیشنهاد‌های اتحادیه اروپا به دیپلمات‌های اروپایی حاضر در اراضی اشغالی اعلام شده بود که حق دارند این مساله را بررسی و فهرست کسانی را که علیه فلسطینی‌ها به خشونت متوسل می‌شوند، به اروپا ارسال کنند.

اتحادیه اروپا همچنین اعلام کرد: شهرک‌نشینان یهودی ساکن اراضی اشغالی طی چند سال اخیر اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان غیرنظامی به ویژه کودکان و نیز اماکن دینی فلسطینی را افزایش داده‌اند تا بدین وسیله فلسطینی‌ها را وادار به ترک سرزمین‌شان به ویژه در منطقه (ج) در کرانه باختری کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.