اتحادیه تاکسیرانی: خبر جریمه این اتحادیه فاقد اصالت است

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان امروز (یکشنبه) از جریمه ۲ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریالی اتحادیه تعاونی های تاکسیرانی سراسر کشور به دلیل گرانفروشی خبر داده بود.

در اطلاعیه اتحادیه تعاونی های سراسری تاکسیرانی کشور آمده است : این اتحادیه مطابق مجوز وزارت کشور اقدام به ثبت نام متقاضیان خودروهای ون و مینی ون جهت تجهیز و نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور نموده است که متاسفانه به علت تعلل و عدم انجام تعهدات بخشی از سازمان های مرتبط ، این اتحادیه و متقاضیان متحمل ضرر و زیان ناشی از تاخیر در شماره گذاری خودروها شده اند .

در ادامه آمده است : برخی متقاضیان مطابق قراردادهای فیمابین اقدام به طرح موضوع در مراجع قضایی کرده اند که مستندات دال بر عدم همکاری برخی نهادهای دست اندرکار در اختیار مراجع نظارتی قرار گرفته است و ادعای گرانفروشی موضوعیت نداشته و ندارد .

اتحادیه تعاونی های سراسری تاکسیرانی کشور سخنی نیز با روابط عمومی سازمان حمایت نیز داشته و آورده است: شایسته بود بدون شتاب زدگی و با توجه به مدارک و مستندات ارایه شده به مدیرکل حقوقی و رسیدگی به تخلفات این سازمان و همچنین شعبه ۵۰ تعزیرات حکومتی استان تهران اقدام به انتشار هر گونه خبر دراین خصوص می شد .

اقتصام **۱۶۰۱**۱۳۱۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۶۸۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.