«اتحادیه موسسات فعال ویدئو رسانه» تشکیل می‌شود

۲۰م آذر ،

سینماپرس- گروه سینما/ «اتحادیه موسسات فعال ویدئورسانه» در واکنش به رفتارهای غیر حرفه ای و سوء استفاده از تشکل صنفی اتحادیه موسسات ویدئورسانه و مخالفت با رانت خواری تشکیل می گردد.

سینماپرس- گروه سینما/ علی اسدزاده مدیر موسسه تصویرگستر پاسارگاد با اعلام این خبر گفت:‌ این تصمیم در جلسه ای که در روز شنبه ۱۸ آذرماه با حضور جمعی از مدیران موسسات ویدئو رسانه ای که بیشترین فعالیت را در زمینه آثار سینمایی و بیشترین سهم را در بازار شبکه نمایش خانگی دارند، گرفته شد.

وی ادامه داد:‌ «اتحادیه موسسات فعال ویدئورسانه» در واکنش به رفتارهای غیر حرفه ای و سوء استفاده از تشکل صنفی اتحادیه موسسات ویدئورسانه و مخالفت با رانت خواری صورت گرفته از سوی بعضی از موسسات که این روزها به خاطر قطع رانت های دریافتی با فرافکنی و جوسازی به دنبال برقراری مجدد این رانت ها می باشند، تشکیل می گردد.

اسدزاده با اشاره به اقدامات اخیر بعضی از مدیران موسسات ویدئورسانه خاطرنشان کرد: اعضای موسسات فعال ویدئورسانه از حرکات اخیر برایت جسته و راهکار را ایجاد تشکل تخصصی فعالان واقعی شبکه نمایش خانگی می داند و مقرر شد مقدمات تأسیس «اتحادیه موسسات فعال ویدئورسانه» پیگیری شود تا در اسرع وقت نسبت به ثبت قانونی آن، اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

مدیر موسسه تصویرگستر پاسارگاد با تأکید بر این که این تصمیم با هدف ایجاد فرصت منصفانه برای کلیه اعضاء و حمایت از سینمای ایران گرفته شده از اعلام اسامی این موسسات ویدئورسانه طی روزهای آینده خبر داد.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۹۶۴


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.