اتصال بزرگراه همت به کرج

۲۰ آبان ،

اتصال بزرگراه همت به کرج

عصر خودرو : استاندار تهران گفت: پروژه اتصال بزرگراه همت به کرج به سریعی با حضور مقامات اجرایی دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از فارس مرتضی تمدن در بازدید از عملیات اجرایی پروژه اتصال اتوبان همت به کرج اظهار داشت: این پروژه یکی از مهمترین تصمیمات در جریان مسافرت استانی رئیس‌جمهور به استان تهران مصوب شد و عملیات اجرایی آن از سال ۸۹ آغاز شد.
وی افزود: با بهره‌برداری از اتصال بزرگراه همت به کرج بار سنگین ترافیک بر روی اتوبان کرج به شدت کاهش یافته و سبب سهولت در ترددها در مسیر تهران و کرج و بالعکس خواهد شد.
استاندار تهران بیان داشت: مسیر ادامه بزرگراه همت به کرج از مراحل سختی در کوهپایه‌‌های غرب تهران عبور کرده و سنگین‌تر عملیات راهسازی طی کرده است.
تمدن خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه به طول شش کیلومتر است که بزرگراه همت را به گرمدره متصل می‌کند و فاز دوم این پروژه از گرمدره به سمت هشتگرد در دست احداث است.
استاندار تهران با اشاره به تلاش دولت برای ایجاد سهولت در تردد مردم در مسیرهای مسافرتی گفت: دولت در سال‌های اخیر تلاش ویژه‌ای برای روان شدن تردد مردم در مسیر تهران به کرج که جزو مسیرهای اصلی مردم در مسافرتها است بعمل آورده و بها‌های سنگینی برای اجرای این عملیات پرداخته است.
تمدن در ادامه افزود: همزمان با احداث بزرگراه همت به کرج، پروژه تعریض اتوبان تهران به کرج در دست انجام است و به سریعی با بهره‌برداری از این بخش، ظرفیت بزرگراه تهران به کرج به دو برابر افزایش می‌یابد.

شنبه ۲۰ آبان   ۱۶:۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.