اتصال سوئیس به شبکه رومینگ اعتباری همراه اول

فاوانیوز : با انعقاد قرارداد بین همراه اول و اپراتور Swisscom سوئیس، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ اعتباری همراه اول به ۴۵ رسید.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا ، با قرارداد منعقد شده میان همراه اول و اپراتور Swisscom، مشترکان اعتباری هر دو اپراتور می توانند از مزایای یک ارتباط بین‌المللی استفاده کنند.

بر اساس این گزارش پس از ۴۴ اپراتور از کشورهای عربستان، عراق، ترکیه، اندونزی، سوریه، پاکستان، امارات متحده عربی، کویت، بحرین، گامبیا، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، اتریش، اسلوونی، بلژیک، هلند، آلمان، مالزی، هند، هنگ کنگ، قطر و روسیه «Swisscom» چهل و پنجمین اپراتور خارجی است که همراه اول جهت برقراری سرویس رومینگ سیم کارت‌های اعتباری با آن قرارداد همکاری منعقد می کند.

همراه اول توصیه کرده است که با توجه به اینکه شارژینگ سیم کارت‌های اعتباری به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، ‌مشترکان به منظور مدیریت بهتر هزینه‌های رومینگ بین‌الملل، در سفرهای خارجی از این سیم کارتها استفاده کنند.

همراه اول هم‌اکنون با ۲۶۹ اپراتور در ۱۱۱ کشور قرارداد رومینگ بین الملل دارد که همگی بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده‌اند.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.