اتصال چهار بزرگراه اصلی جنوب شرق تهران

اتصال چهار بزرگراه اصلی جنوب شرق تهران

عصرخودرو : سیدحمید موسوی معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ اعلام کرد: با اجرای فاز اول پروژه امام علی(ع)،چهار راه بزرگراه اصلی امام علی (ع) دولت آباد، بعثت و آزادگان به علم متصل می شوند.

به نقل ازممتازنیوز، موسوی گفت: طول مسیر بزرگراه امام علی (ع) در منطقه ۱۵ چهار هزار و ۱۷۰متر است که فاز اول آن به طول دو هزار و ۲۰۰ متر، از جنوب به شمال حدفاصل بزرگراه دولت آباد تا خیابان مصور را شمال می شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱۵ در ادامه با اشاره به اینکه اجرای فاز اول جز اولویت های منطقه می باشد اظهار داشت: چهار تقاطع غیرهمسطح در این فاز تعریف شده است که با اجرای آن بزرگراه های امام علی (ع)، دولت آباد، بعثت، آزادگان و خیابان مصور به علم متصل می شوند و اجرای آن تأثیر چشمگیری در کاهش بار ترافیکی میدان بسیج خواهد داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: ۹۶۹معارض در مسیر بزرگراه امام علی(ع) درمنطقه وجود داشت که با همکاری مردم محل و تلاش کارکنان منطقه تاکنون با ۸۹۰ نفر از مالکین توافق انجام گرفته و ۸۲۰ مورد آن نیز تحویل و تخریب شده است.
موسوی یادآور شد: طرح امام علی(ع) یک طرح تأثیر گذار در کاهش ترافیک است که اجرای آن موجب توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه خواهد شد.
معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ در ادامه با اشاره به اینکه زیر ساخت های بزرگراه آزادگان در منطقه تکمیل شده است خاطرنشان کرد: ۴ کیلومتر از مسیر بزرگراه مذکور در منطقه ۱۵ واقع شده است که عملیات احداث یک کیلومتر ازآن باقی مانده است که تا یک ماه آینده این بخش نیز تکمیل و تحویل شهروندان می شود.

شنبه ۲۸ مرداد   ۹:۴۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.