اتصال ۱۰۴۰ ایستگاه به سامانه معاملاتی

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:معاون بازار شرکت بورس با اشاره به این که هم‌اکنون ۱۰۴۰ ایستگاه به سامانه معاملاتی بورس اوراق بهادار متصل می باشند، گفت: ارزش معاملات بازار نسبت به فروردین‌ماه ۸۴ به طور میانگین ۷۰ برابر افزایش یافته است.

علی صحرایی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر که هم اکنون ۱۰۴۰ ایستگاه معاملاتی به سامانه بورس اوراق بهادار تهران متصل می باشند، گفت: هم اکنون امکان معاملات آنلاین و برخط برای تمام سرمایه‌گذاران فراهم شده که در آینده این نرم‌افزار ارتقاء خواهد یافت.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در سامانه‌ها قرار است عمق مظنه‌ها افزایش یافته و تغییرات قیمتی برای تمام سرمایه‌گذاران به عدالت بیشتر نزدیک شود.

معاون بازار شرکت بورس با تاکید بر اینکه بیش از ۱۵ درصد ارزش معاملات بورس توسط آنلاین‌ها رقم می‌خورد، گفت: با توجه به تغییر زیرساخت‌ها مشارکت سرمایه‌گذاران بیشتر شده است.

وی همچنین از تغییرات صدم ثانیه‌ای در بازار سهام خبر داد و افزود: هم اکنون ملاک تصمیم‌گیری‌ها در بورس لحظه‌ای است و به دنبال آن هستیم که تأخیر‌ها کاهش یابند.

صحرایی دربارهٔ تعداد شرکت‌های کارگزاری عضو بورس تهران گفت: ۹۴ شرکت کارگزاری عضو شرکت بورس می باشند که مردم از این طریق وارد بازار سهام می‌شوند.

وی با بیان اینکه نسبت به فروردین سال ۸۴ میانگین معاملات افزایش چشمگیری داشته است، خاطر نشان کرد: میانگین معاملات نسبت به فروردین ۸۴ با افزایش ۷۰ برابری به ۳۵۰ میلیارد تومان رسیده است.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.