اتفاقاتی دور از منش پهلوانی در مجمع پهلوانی/ طالقانی را راه ندادند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای با حواشی بسیاری همراه بود.

به گزارش ممتاز؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد. در این مجمع که ریاست آن بر عهده نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش بود، اتفاقات عجیبی رخ داد.

در ابتدای این مجمع سجادی از صالحی رییس هیات استان مرکزی درخواست کرد که به خاطر شکایتی که از این استان شده، جلسه را ترک کند. این مسئله با اعتراض رئیس هیات استان مرکزی روبرو شد و او خطاب به سجادی گفت: «وقتی رییس هیات‌ها ارزشی ندارند بنابراین مجمع هم ارزشی ندارد. من شکایت می‌کنم.» سجادی هم پاسخ داد: «از خود شما شکایت شده و می‌توانید شکایت کنید.»

در ادامه در حالی که نامزدها در حال دفاع از برنامه های خود بودند، محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون وارد مجمع شد اما ورود او با ممانعت مسئولان برگزاری مجمع روبرو شد و اجازه حضور در جلسه را به او ندادند. جالب اینجاست که پس از این اتفاق، خبرنگارانی که قصد خارج شدن از جلسه و صحبت با محمدرضا طالقانی را داشتند هم با برخورد مسئولان روبرو شدند و اجازه خروج به آنها داده نشد.

محمدرضا طالقانی دربارهٔ ممانعت از حضورش در جلسه مجمع عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی به ایسنا گفت: «تا به حال هر سرپرست فدراسیونی که به جلسه انتخابات رفته، راهش داده‌اند. مگر شفیع در جلسه حاضر نشد؟ سرپرستان فدراسیون‌ها طبق قانون باید در جلسه انتخابات شرکت کنند.»

او ادامه داد: «من بازنشسته‌ام و آنهایی که این شرایط را دارند برای شرکت در انتخابات فدراسیون‌ها باید از جانب هیات دولت مجوز بگیرند. من نیز نامه‌ای را برای دریافت مجوز نوشتم. دکتر گودرزی تا دیروز گفت مجوز شرکتم در انتخابات را می‌گیرد، اما تا دیروز ظهر جوابی به من ندادند. نماینده هیات‌ها نیز مدام تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که تکلیف ما چیست و باید به چه کسی رای دهیم، ‌اما من اهل لابی نبودم.»

طالقانی همچنین گفت: «دکتر سجادی دیروز تماس گرفت و گفت مجوزم صادر نشده است. من از او پرسیدم به جلسه مجمع بیایم و او گفت بیا. حتی ساعت رفتن به جلسه را با او هماهنگ کردم و قرار شد راس ساعت ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه) به جلسه مجمع بروم، اما زمانی که خواستم وارد ساختمان شوم به من اطلاع دادند که سجادی گفته برو تا زمان دیگری با حضور وزیر از شما تجلیل کنیم.»

او در پایان گفت: «من به رسم ادب به جلسه آمدم و خواستم به قانون احترام بگذارم از بزرگان تشکر کنم. نه جلسه معارفه‌ای برای من گذاشتند و نه تودیع. خود سجادی به من گفت که به جلسه بیا. اما نمی‌دانم چرا امروز من را راه ندادند. من یازده ماه در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کار کرده‌ام و می خواستم بروم اما خودشان گفتند که بمان.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.