اتفاقی که شب گذشته در خیابان برای احمدی نژاد افتاد

اتفاقی که شب گذشته در خیابان برای احمدی نژاد افتاد

بولتن نیوز: دکتر محمود احمدی‌نژاد شامگاه چهارشنبه با سفرا و مسئولان نمایندگی کشورهای اسلامی در ایران دیدار کرد. یکی از نکات جالبی که در حاشیه این دیدار رخ داد موضوع برخورد ریاست جمهوری با یک معلول در بازگشت از دیدار سفرا است که می تواند سرمشقی باشد برای دیگر مسئولین اجرایی کشور.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، خودرو محمود احمدی نژاد در مسیر بازگشت و در هنگام عبور از کنار یک معلول برای لحظاتی با کاهش سرعت روبرو شد و پس از لحظاتی هاشمی ثمره؛ دستیار ویژه رییس جمهوری با توقف در کنار معلول مذکور به پیگیری وضعیت و مشکلات ایشان پرداخت.

با پیگیری های خبرنگار بولتن نیوز مشخص شد که هاشمی ثمره از سوی رییس جمهوری مامور پیگیری و رفع مشکلات معلول مورد اشاره شده است که از چشمان محمود احمدی نژاد دور نمانده و امید می رود دیگر مسئولین اجرایی کشور نیز این حرکت را سرمشق کارهای خود قرار داده و در جهت برطرف کردن مشکلات قشر ضعیف جامعه گامهای موثر تری بردارند.

موضوع توقف و توجه ویژه ریاست جمهوری به یک مورد خاص از معضلات اجتماعی موجود در جامعه شاید دلیلی باشد بر این نکته بیشتر مشکلات کشور نه به خاطر ناتوانی دکتر محمود احمدی نژاد است و نه به خاطر نادیده انگاشته شدن توجه ویژه ایشان به توسعه و آبادانی کشور، بلکه این موضوع را باید در ناتوانی برخی مدیران اجرایی و میانی کشور دانست که دانسته و یا نادانسته اقتصاد کشور را به سمتی سوق داده اند که رییس جمهوری نیز از آن ناخشنود است و تمام تلاش خود را در جهت رفع آنها معطوف داشته است.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.