اتومبیل های نمایشگاه دترویت+تصاویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

نمایشگاه بین المللی خودرو دترویت از امروز آغاز به کار کرد و خیلی زود اتومبیل های برتر توجه بازدیدکنندگان را به خود معطوف کردند.

به گزارش ممتازنیوز، نمایشگاه خودرو دترویت امسال نیز با حضور کمپانی های سرشناس از گوشه و کنار جهان کار خود را آغاز کرد و علاقه مندان می توانند مدل های ۲۰۲۴ هر برند خودروساز را در این نمایشگاه کنار یکدیگر ببینند.
هر چند کار رسمی نمایشگاه دترویت از امروز آغاز شد اما بازدید عمومی از ۱۸ تا ۲۶ ژانویه ممکن خواهد بود و در حال حاضر فقط خودروسازان و کارشناسان فرصت بازدید از نمایشگاه را دارند.  
زیباترین مدل های جدید اتومبیل که در نمایشگاه دترویت نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند عبارتند از:

آئودی Q3 مدل سال ۲۰۲۴ ؛ این مدل دارای موتور ۲ لیتری با قدرت ۲۰۰ اسب بخار و طراحی سقف سان روف است. 

داج مدل سال ۲۰۲۴ ؛ مهندسان آمریکایی طرحی اسپرت از «دارت بلک تاپ» داج ارائه داده اند که دارای رنگ های خیره کننده و براقی است. 

مرسدس بنز GLA 45 AMG ؛ آلمانی ها این بار توجه خود را به مشتریان جوان معطوف کرده اند. مدل جدید مرسدس بنز شتاب صفر تا ۱۰۰ را در مدت کمتر از ۵ ثانیه به دست می آورد و قادر است به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نیز برسد. 

هوندا فیت ۲۰۲۴ ؛ هر چند هنوز طرح نهایی هوندا فیت نزد این کمپانی ژاپنی محرمانه باقی مانده است اما هوندا از سال ۲۰۰۷ تاکنون همواره در فهرست بهترین تولید کنندگان خودرو در جهان حضور داشته است. هوندا جدید ۵ در است و یک اتومبیل خانوادگی به حساب می آید. 

فولکس واگن گلف R ؛ این مدل هاچ بک بوده و قدرت موتور آن ۲۹۰ اسب بخار است. 

نیسان اسپرت سوان کانسپت ؛ مهندسان ژاپنی پس از طراحی و ساخت مدل جدید نیسان اعلام کردند هدف آنان نشان دادن چشم اندازی رو به آینده در صنعت خودروسازی به تمام مشتریان این برند مطرح است. 

پورشه کاین پلاتینیوم ؛ این محصول به همراه پورشه ۹۱۱ Targa و پورشه کاین دیزل در نمایشگاه دترویت حضور دارد. قیمت این محصولات بین ۶۶۳۰۰ تا ۶۶۹۰۰ دلار است. 

بنتلی کانتینتال GT V8 کوپه ؛ نمایشگاه دترویت بدون حضور برندهای لوکس برای بازدیدکنندگان لطفی نخواهد داشت. هر چند رولز رویس غایب بزرگ نمایشگاه امسال است اما بنتلی به خوبی جای خالی رقیب خود را پر کرده است. 

کیا کانسپت GT4 ؛ خودروسازان کره ای اتومبیل کانسپت جدیدی با موتور ۲ لیتری و قدرت ۳۱۵ اسب بخار تولید کرده اند که هنوز به بازار ارائه نشده طرفداران فراوانی را دور خود جمع کرده است.

ولوو کانسپت XC کوپه ؛ محصول اسپرت ولوو طراحی بدنه زیبا و آیرودینامیک دارد. برند ولوو به دلیل امنیت بالای اتومبیلهایش شهرت دارد و مدل XC نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

فولکس واگن بیتل ؛ هر چند ما از خودروهای کانسپت توقع طراحی بدنه عجیب و فضایی را داریم اما فولکس واگن نشان داد می تواند تلفیقی از تجهیزات مدرن روز را در مدلی با طراحی کلاسیک بکار برد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.