اجاره بها برای ناشران دولتی متری ۶۰ هزار تومان / بخش خصوصی کمتر می پردازد

۳۱فروردین۱۳،

مسوول کمیته ناشران داخلی با بیان اینکه حداقل بهای غرفه متری ۲۵ هزار تومان است افزود : این مبلغ برای ناشران دولتی متری ۶۰ هزار تومان و …

ˈاحمد کمالی نژادˈ روز یکشنبه  از ارسال پیامک به تمامی ناشران و تشکل های نشر برای واریز اجاره بهای غرفه از امروز خبر داد و افزود : این اشخاص پس ازتحویل فیش های خود به تشکل ها ، غرفه های خود را بزودی در محل مصلای امام خمینی (ره) تحویل می گیرند.امسال به نسبت سال های قبل غرفه ها زودتر آماده شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش ناشران در نمایشگاه امسال هم بیشتر شده است گفت : این افزایش ظرفیت پذیرش در حوزه ناشران عمومی و دانشگاهی صورت گرفته است .

مسوول کمیته ناشران داخلی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مورد زمان استقرار ناشران به ایرنا گفت: این زمان نیز از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و ناشران پس از واریز وجه و تحویل فیش خود،می توانند کار غرفه آرایی خود را آغاز کنند.

این مسوول با بیان اینکه تمام اطلاع رسانی به ناشران از طریق پیامک صورت گرفته اظهار داشت:این اقدام در جهت رفاه حال و جلوگیری از حضور فیزیکی ناشران انجام شده است .

کمالی نژاد در مورد ناشران شهرستانی نیز گفت: این اشخاص هم می توانند از طریق بانک عامل مبلغ تعیین شده را واریز کرده و در تاریخ مقرر شده از سوی تشکل توسط پیامک می توانند غرفه های خود را تحویل گیرند.

وی در مورد واگذاری غرفه های خالی به ناشرانی که در موعد مقرر مراجعه می کنند نیز گفت: چنانچه ناشری دیرتر از موعد برای تحویل غرفه مراجعه کند، از دادن غرفه معذوریم و امتیاز غرفه به ناشران متقاضی دیگر ارایه می گردد.

این مسوول نمایشگاه کتاب تهران در مورد اجاره بهای غرفه همچنین گفت: حداقل از متری ۲۵ هزار تومان برای غرفه های ۹ تا ۱۲ متری برای ۱۰ روز آغاز می گردد و متناسب با متراژ غرفه این مبلغ افزایش پیدا می کند ، اجاره بها برای ناشران دولتی متری ۶۰ هزار تومان و برای بخش خصوصی کمتر از این میزان خواهد بود ، حمایت اصلی ما از بخش خصوصی خواهد بود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۲ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می گردد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.