اجرای بیش از۱۳۰برنامه در هفته نیروی انتظامی درمازندران – اخبار اجتماعی

فرمانده انتظامی استان مازندران بااشاره به آغاز برنامه های هفته نیروی انتظامی از هشتم مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان از اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه در طول این هفته در استان خبر داد

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ،سردار علیرضا مسکنی با اشاره به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان مازندران
و شعار امسال هفته نیروی انتظامی” سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما” گفت:سرمایه اجتماعی عاملی برای افزایش همبستگی ملی و عبور از بحران های اجتماعی بوده و باعث بالا رفتن احساس مسئولیت و تعهد در آحاد جامعه می شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در خصوص ضرورت داشتن هفته نیروی انتظامی گفت:باتوجه به گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی و ارتباط وسیع این نیرو با مردم هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا مردم با پدیده های جدید اجتماعی آشناشوند.
وی افزود:نیروی انتظامی درهفته ناجا با تمام قوا از طریق اطلاع رسانی در رسانه ها دیداری و شنیداری مساجد و مدارس و حضور در جمع اقشار مختلف مردم عملکرد خود را به نمایش می گذارند تا مردم از چگونگی روند کار نیروی انتظامی اطلاع یابند.
“مسکنی” از اجرای برنامه های متنوع در هفته نیروی انتظامی امسال درسطح استان خبرداد و گفت: بیش از۱۳۰برنامه برای این هفته تدارک و پیش بینی شده که نسبت به سال قبل بیشتر برنامه ها با رویکرد جامعه محوری است.
فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین به نام روزهای هفته نیروی انتظامی اشاره و خاطر نشان کرد:هفته نیروی انتظامی همزمان با سراسر کشور از هشتم مهرماه با شعار پلیس،قانون،اقتدار و انضباط با افتتاح دومین نمایشگاه فضای مجازی ونمایشگاه تخصصی پلیس در مصلی امام خمینی (ره) ساری آغاز می شود.
وی در ادامه به تشریح نام های دیگرروزهای هفته نیروی انتظامی پرداخت وافزود:روز یکشنبه به نام پلیس،اعتماد عمومی و مشارکت عمومی،روز دوشنبه به نام پلیس،دانش و فن آوری، روز سه شنبه به نام پلیس،کارآمدی و پاسخگویی،روز چهار شنبه به نام پلیس،رسانه و پیشگیری اجتماعی،روز پنج شنبه به نام پلیس،ولایت مداری و فداکاری و روز جمعه به نام پلیس،جامعه،پاسداری از ارزش ها نامگذاری شده است.
ارشد انتظامی استان مازندران در بخشی دیگر ازسخنان خود به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی دراستان پرداخت و یادآور شد:برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان بابل ،صبحگاه مشترک نیروی مسلح استان، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا ، مانور و رزمایش موتوری یگان ویژه پاسداران از جمله این برنامه هادر هفته نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی در برگزاری نمایشگاه فضای مجازی بابیان اینکه دومین نمایشگاه فضای مجازی در استان برپا خواهد شد، به مزیت های این نمایشگاه و ارائه آموزش همگانی و اطلاع رسانی افکار عمومی از طریق فضای مجازی پرداخت.
سردار”مسکنی” در خاتمه افزود:سهولت دستیابی،کم بودن هزینه های آموزشی،رفع محدودیت های حضور فیزیکی بین فرستنده ودریافت کننده پیام و حذف هزینه های غیرضروری از مزایای نمایشگاه فضای مجازی است./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.