اجرای بیمه تکمیلی دانشجویان از مهرماه

جام جم آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های کشور، از اجرای بیمه تکمیلی دانشجویان از مهرماه امسال خبر داد.

 کامران دانشجو همچنین با اشاره به چهار برابر بودن تسهیلات دانشجویان رشته‌های هسته‌ای خاطرنشان کرد: تسهیلات ویژه‌ای برای دانشجویان زلزله اخیر هم در نظر گرفته شده است.

وی از بازسازی و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با توجه به واگذاری خوابگاه‌های دانشجویی به بخش خصوصی باید نظارت‌ها خصوصا نظارت‌های فرهنگی بر خوابگاه‌های دانشجویی افزایش یابد.

وزیر علوم تنها موردی از سند چشم‌انداز که تاکنون به آن دست یافته‌ایم را دستیابی به رتبه شانزدهم در دنیا اعلام کرد و گفت: دستیابی به رتبه شانزدهم در منطقه مایه افتخار جامعه دانشگاهی است و این موضوع خط بطلانی بر تبلیغات برخی از رسانه‌هاست.

وی رسیدن به رتبه تک‌رقمی طی پنج سال آینده را دور از باور توصیف نکرد و گفت: با توجه به پیشرفتی که در حال حاضر داریم قطعا طی پنج سال آینده رتبه تک‌رقمی در جهان کسب خواهیم کرد.

دانشجو با بیان اینکه در زمانی که وی وزارت علوم را تحویل گرفت، تعداد دانشجویان دانشگاه‌های دولتی ۱۴ درصد کل دانشجویان بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۷ درصد از دانشجویان کشور دانشجوی دانشگاه‌های دولتی هستند ضمن اینکه تحصیلات تکمیلی در تعدادی از دانشگاه‌های کشور تا ۳ برابر افزایش یافته است.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.