اجرای سیستم نوین خدمات گارانتی در ایساکو

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

به گزارش ایکوپرس، مدیرعامل ایساکو در جلسه مشترک مدیران ایران خودرو و ساپکو برای تسهیل خدمات رسانی به مشتریان ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: با تاکید مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، اجرای بهینه چنین سیستم هایی به منظور تکریم مشتریان از مهم ترین برنامه های کاری است، چرا که آن‌ها در زنجیره ارزشی گروه صنعتی ایران خودرو نقش عمده ای دارند.

علی نمکین تاکید کرد: فکر، عملکرد و سرمایه نمایندگی‌ها باید معطوف به ارایه بهترین خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو باشد تا آن‌ها هیچ نگرانی از بابت اجرت یا تعویض قطعات درسیستم گارانتی نداشته باشند.

در ادامه این جلسه، کیانوش پورمجیب معاون کیفیت ایران خودرو اظهار کرد:‌ این طرح جزو ‌بهترین فعالیت‌هایی است که در سال های اخیر در حوزه خدمات پس از فروش و نمایندگی ها انجام گرفته و در صورت اجرای صحیح، بازدهی بسیار بالایی برای تمامی ذی‌نفعان خواهد داشت.

در پایان شهریار سلطانی، معاون فنی و مهندسی ایساکو نیز در خصوص سیستم نوین خدمات گارانتی گفت: هدف از اجرای این سیستم تسهیل فرآیند گارانتی برای نمایندگان، سازندگان قطعات و در نهایت افزایش رضایت مندی مشتریان است.

وی افزود: این سیستم طی دو سال تلاش مداوم و جلسات مستمر، پایه ریزی و به صورت آزمایشی اجرا شده و پس از سه ماه آ‌موزش فشرده به تمامی دفاتر منطقه‌ای آماده اجرای قطعی در سراسر کشور است.

گفتنی است در پایان جلسه مدیران و کارشناسان، به بررسی نتایج حاصله از اجرای آزمایشی طرح و بحث و تبادل نظر پیرامون انتقادات و پیشنهادات موجود پرداختند و راه‌کارهای جدیدی برای بهبود آن تبیین کردند.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.