اجرای طرح احداث توسعه فضای سبز بوستان ایرانیان

۲۶اردیبهشت،

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای طرح احداث بوستان ایرانیان و اقدامات اجرایی این پروژه در سال ۹۲ خبر داد.

کرمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بوستان ۱۸۰ هکتاری ایرانیان در مرحله تملک و طراحی فاز یک، اجرای طرح‌های توسعه سرانه فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان به منظور حراست ازاین بوستان تا پایان سال ۹۲ در فاز اول احداث و بهره‌برداری خواهد شد. 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: بوستان ۱۸۰ هتکاری ایرانیان به منظور افزایش فضای تنفسی و سبز شهر تهران رفاه حال شهروندان استفاده از فضای سبز مناسب کاهش آلودگی هوا، ارزش افزوده از نظر اقتصادی و اجتماعی جلوگیری از ساخت و سازها احداث خواهد شد.
کرمی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۹ گفت:‌ بوستان ایرانیان با اعتبار حدود ۷۰ میلیارد ریال در سال ۹۲ در مرحله طراحی تملک و توسعه فضای سبز است.
وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: اجرای طرح احداث بوستان ایرانیان در بخش کلی آن با استفاده از نمادی از ایران هر استان و هر قومیت از نظر اجتماعی زمینه را برای ارتباط بیشتر شهروندان با هموطنان و فرهنگ آنها در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۹ قرار دارد. 
وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای این طرح افزود: بوستان ۱۸۰ هکتاری ایرانیان با بودجه اعتباری ۷۰ میلیارد ریالی سال ۹۲، هفتاد هکتار این بوستان در حال مذاکره با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصدی و ۷۰ هکتار دیگر آن از املاک خصوصی موقوفه در مرحله تملک است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.