اجرای “طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی” ایام نوروز در کشور

طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ایام نوروز تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۷ در کشور اجرا می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، با توجه به درپیش بودن ایام نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز که پیش از این توسط رییس سازمان دامپزشکی کشور ابلاغ شده بود، از  روز قبل (شنبه ۲۴ اسفندماه )آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۷ ادامه دارد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از دستورالعمل این طرح در هفت بخش هماهنگی بین بخشی، برنامه عملیاتی، اماکن تحت پوشش، مواردی که باید مورد توجه خاص قرار گیرد، برنامه نظارتی، اطلاع رسانی و گزارش ممتاز به نقل از اقدامات ابلاغ شده است.

بر اساس این طرح، اکیپ های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی در استان ها و شبکه های تابعه در دو شیفت کاری مستقر و به امکانات مورد نیاز مجهز خواهند شد.

لازم به ذکر است ، در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ایام نوروز مراکز توزیع و عرضه فرآورده های دامی، رستوران ها، هتل ها و سایر اماکنی که از فرآورده های خام دامی برای طبخ غذا استفاده می گردد، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی و کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه های نگهداری فرآورده های خام دامی، کارگاه های فرآوری و بسته بندی فرآورده های خام دامی و سایر موارد حسب مورد تحت پوشش طرح قرار می گیرد.

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۷ ادامه دارد.

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.