اجرای طرح پزشک خانواده مستلزم اقدامات کارشناسی است

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون بهداشت و درمان خانه ملت گفت: اشکالات موجود در طرح پزشک خانواده باید با کار کارشناسی شده رفع و با اقدامات مناسب روند اجرایی آن طی شود.

“عبدالرحمن رستمیان” نماینده مردم دامغان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ممتاز نیوز، با اشاره به عدم موفقیت اجرای طرح پزشک خانواده، گفت: اول این طرح باید از شهرستان‌ها و استان‌های کوچکتر آغاز می‌شد تا مردم دسترسی بهتری به خدمات پزشکی پیدا می‌کردند، چراکه این مناطق نسبت به سایر مناطق کشور از تجهیزات و خدمات پزشکی کمتری برخوردار می باشند.

وی در ادامه افزود: به طور قطع طرح پزشک خانواده که طرحی جدید در ارائه خدمات بهتر به جامعه پزشکی محسوب می‌شود، از موانع و مشکلاتی نیز برخوردار است که با گذشت زمان می‌توان آنها را حل کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان خانه ملت تصریح کرد: طرح پزشک خانواده در تهران نیازمند تخصیص اعتبارات و بودجه فراوانی است، چراکه این استان پایتخت کشور و جزو پرجمعیت ترین مناطق ایران محسوب می‌شود، بنابراین تهران باید جزو آخرین شهرهایی باشد که این طرح در آن اجرایی می‌شود.

نماینده مردم دامغان در پایان خاطر نشان کرد: اشکالات موجود در طرح پزشک خانواده باید با کار کارشناسی شده رفع و با اقدامات مناسب روند اجرایی آن طی شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.