اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تابع پایبندی دولت به قوانین مجلس است

۲۸م دیماه ،

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلاف نظرهایی دربارهٔ چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی میان مجلس و دولت وجود دارد، گفت: ادامه هدفمندی یارانه‌ها مورد تایید مجلس است، اما تغییراتی نیز در آن محتمل بوده و باید مطمئن شویم که دولت به قانون مجلس عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه سومین گردهمایی حقوقدانان بسیجی سراسر کشور در جمع خبرنگاران دربارهٔ جلسه روز قبل مجلس با رئیس جمهور گفت: جلسه بدی نبود و به هر حال بعضی نگرانی‌هایی که قبلا مطرح می‌شد، به وجود نیامد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور حرف‌هایش را زد و اگر می‌نشست و صحبت‌های نمایندگان را گوش می‌کرد بهتر بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ دعوت رئیس جمهور از مجلس در روز سه شنبه گفت: فعلا زود است در این باره اظهار نظر کنیم؛ اما به نظرم شبیه جلسه روز قبل مجلس تکرار می‌شود، با این تفاوت که رئیس جمهور دعوت کرده است و شاید اینگونه نبود رئیس جمهور جبران شود.

حداد در پاسخ به سوالی دربارهٔ طرح فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: مجلس حتما این طرح را بررسی می‌کند و مسئله در اجرایی شدن یا نشدن این طرح نیست بلکه بحث در چگونگی اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه اختلاف نظرهایی دربارهٔ چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی میان مجلس و دولت وجود دارد، ادامه داد: ادامه هدفمندی یارانه‌ها مورد تایید مجلس است، اما احتمال تغییراتی نیز در آن محتمل بوده ولی باید مطمئن شویم که دولت به قانون مجلس عمل می‌کند.

حدادعادل در پاسخ به سوالی دربارهٔ پیوستن محسن رضایی به ائتلاف سه گانه گفت: در وهله اول باید شخصی که قصد پیوستن به این ائتلاف را دارد خودش اظهار نظر کند، ولی باید زمینه رای قابل توجهی داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی دربارهٔ اظهارات عسگر اولادی گفت: از خود آقای عسگر اولادی بپرسید و ایشان گفتند صحبت‌هایشان مواضع موتلفه هم نیست چه برسد به سایر اصولگرایان.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.