اجرای ویژه برنامه‌های روز پزشک در غرب پاپتخت

فروردین ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۲۱ از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت گرامیداشت روز پزشک خبر داد.

سلیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، بیان داشت: با توجه به روز پزشک،  جلب مشارکت پزشکان در سطح محلات که یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری است، سعی می‌شود تا از نقش پر رنگ پزشکان استفاده شود.

وی ادامه داد: نامگذاری روز اولی شهریور ماه به عنوان روز پزشک تنها می‌تواند گاهی باشد به سوی تکریم پزشکان که در کسوت سپیدشان رسالتی عظیم بر دوششان دارند.
شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به ویژه برنامه‌های اداره سلامت منطقه افزود: در راستای این برنامه‌ها می توان به مراسم تقدیر و تشکر اهدای هدیه و شاخه گل به پزشکان فعال در درمانگاه‌ها، پایگاه‌های بهداشت و دبیر کانون پزشکان، ویزیت و مشاوره پزشکی رایگاه در سراهای محلات، توزیع بروشور، آشنایی با پزشک خانواده و اهمین آن در سلامتی اشاره کرد.
سلیمی خاطر نشان کرد: یک گروه پنج نفره متشکل از یک پزشک متخصص داخلی، یک پزشک عمومی، یک کارشناس تغذیه، یک کارشناس ارشد روانشناسی و یک نفر رابط بهداشت در سرای محله باشگاه نفت مستقر می باشند و به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند. همچنین شهروندان می‌توانند با حضور در خانه‌های سلامت واقع در محلات از وضعیت قند خون، فشار خون پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار و غیر واگیر و بهداشت فردی مطلع شوند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.