اجرای ۲۳۰ برنامه فرهنگی هنری

جام جم آنلاین: بیش از ۲۳۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری در هفته جاری از سوی مراکز فرهنگی هنری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزش عکاسی با عنوان چشم شیشه‌ای، ۱۴ شهریور در نگارخانه معرفت و کارگاه آشیانه هنر با موضوع تذهیب و نقش برجسته روی مس تا پایان هفته در نگارخانه پردیسان از جمله برنامه های آموزشی در هفته جاری است.

نمایشگاه عکس دیدنی های تهران تا پایان هفته در نگارخانه معرفت، کارگاه آموزش موسیقی به نابینایان ، ۱۳ و ۱۶ شهریور در خانه فرهنگ حر و کارگاه فن بیان و گویندگی، ۱۵ شهریور در فرهنگسرای امید از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری پایتخت در این هفته است.

نمایشگاه انواع گلیم و گبه با عنوان نقشینه تا پایان هفته در نگارخانه اسفندیاری، نمایشگاه خوشنویسی تا پایان هفته در نگارخانه ۱۵ خرداد و نمایشگاه آثار آبرنگ با موضوع طبیعت ۱۴ شهریور در فرهنگسرای بهمن، از جمله برنامه های نمایشگاهی هفته سوم شهریور ماه است.

تا پایان هفته جاری نمایش های حسنی و غول قصه در فرهنگسرای ابن سینا و نمایش افسانه کلاغ در سالن آمفی تئاتر نور برگزار می شوند.

همچنین نشست نقد کتاب چشم هایش اثر بزرگ علوی، ۱۴ شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد و کارگاه تخصصی آموزش شیوه های داستان گویی به کودکان، ۱۵ شهریور در فرهنگسرای هنگام برپا می شود.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.