اجرای ۵ نمایش جدید در تئاتر شهر آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران؛پس از جشنواره تئاتر عروسکی،مجموعه تئاتر شهر،میهمان چند اثر جدید و ادامه برخی از اجراهای پیشین است.
بنابراین گزارش؛نمایش “سیاست خواجه” به نویسندگی عبدالحی شماسی و کارگردانی عظیم موسوی ادامه اجرای خود در تالار اصلی این مجموعه را از چهارشنبه ۱۴ تیر آغاز کرد.این نمایش ساعت ۲۰ به صحنه می‌رود.
نمایش “آنتوان و مسافر کوچولو” به نویسندگی و کارگردانی “حسن باستانی” نام اثری است که با پایان گرفتن نمایش “خون رقصه” به کارگردانی “رضا صابری “میهمان سالن چهارسو می‌شود.
این نمایش از دوشنبه ۱۹ تیر ساعت ۲۰ اجراخود را آغاز می‌کند.
“آنتوان و مسافر کوچولو” پیش از این در جشنواره تئاتر فجر سی‌ام شرکت داشت.
نمایش “به دهکده جهانی خوش اومدی پینوکیو” نوشته داریوش رعیت و کارگردانی “مسعود موسوی” نام اثردیگری است که اجرای خود را از فردا یکشنبه ۱۸ تیر ساعت ۱۹ و سی دقیقه در تالار قشقایی آغاز می‌کند.
این نمایش جایگزین “تبار شناسی دروغ و تنهایی‌” به کارگردانی سجاد افشاریان می‌شود.
نمایش “خرس” عنوان اثر دیگری است که از ۱۸ تیر میهمان تالار سایه می‌شود.
این نمایش نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی اسماعیل شفیعی است و ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.
این اثر جایگزین نمایش “به مراسم مرگ داداش خوش آمدید” به کارگردانی سمانه زندی نژاد شده است.
کارگاه نمایش نیز میزبان اثر “گورگیر” نوشته فرهاد زارعی و سیروس همتی و به کارگردانی علی یعقوب زاده از ۱۸ تیر، ساعت ۱۷ و سی است.
“مستر پرزیدنت” عنوان اثری است که به نویسندگی و کارگردانی رضا صورتی و مصطفی حاجی قاسمی از ساعت ۱۸ در سالن تشریفات تئاتر شهر آغاز می‌شود.
در سالن انتظار تالار اصلی نیز نمایش “شیوه استفاده از دستگاه” به کارگردانی “نیما دهقان” از ۱۸ تیر، ساعت ۱۵ و سی دقیقه کار خود را آغاز می‌کند.
نمایش “عشق من حامد بهداد” به نویسندگی افشین هاشمی و به کارگردانی “زهیر یاری” نیز باقی اجرای خود را در کافه تریای سالن اصلی،ساعت ۱۸ اجرا می‌کند و تا آخر تیر ماه ادامه دارد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.