اجرای ۵۰۰ میلیون دلار پروژه از سوی تاسیسات دریایی ایران در هند

دوشنبه ۲۳ مرداد – ۰۴:۴۸:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با تلاش متخصصان کشور انجام شد؛

بزرگنمایی:  

  قائم مقام مدیرعامل در امور پروژه ها شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران از پایان پروژه D1- Development و اجرای یک پروژه نفتی دیگر از سوی این شرکت در هند جمعا به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون دلار خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، نجفی حقی از دستیابی به پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژهD1- Development هند افزود: این پروژه، چهارمین پروژه شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در هند است که در بازه زمانی قراردادی تکمیل و با موفقیت به شرکت هندی ONGC به عنوان کارفرمای پروژه تحویل شده است.
قائم مقام مدیر عامل در امور پروژه های شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران گفت: هرچند در چنین شرایط سخت سیاسی فشارهای بین المللی، فعالیت های برون مرزی بسیار دشوار است، اما تا کنون با تکیه بر تجربه های به دست آمده از دیگر پروژه های بین المللی، موفق شدیم به نتایج مدنظر برسیم.
وی پایان موفقیت آمیز پروژه۲۳۵ میلیون دلاریD1- Development را که همزمان با اوج فعالیت های داخلی شرکت بود، نشانه ظرفیت، توانمندی و اقتدار شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران خواند.
نجفی گفت: پیروزی در پروژه D1- Development زمانی اتفاق افتاد که شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران علاوه بر مسئولیت پروژه های فازهای ۱۲، ۱۵و۱۶، ۱۷و ۱۸ پارس جنوبی همزمان در نیمه راه تکمیل پرورژه ۲۱۲ میلیون دلاری NHRC هند قرار داشت، همچنین مسئولیت اجرای بخش قابل توجهی از پروژه های ۳۵ ماهه پارس جنوبی شامل فازهای ۱۴، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ را به عهده گرفته بود.
قائم مقام پروژه های شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، با بیان اینکه قرارداد رسمی این پروژه ۱۴ تیر سال ۸۹ در هند به امضا رسید، تشریح کرد: پروژه D1- Development در قالب EPCIC شامل همه فعالیت های مهندسی، خرید، ساخت، نصب و راه اندازی عرشه ها و پایه های سه سکوی سرچاهی به امضا رسید.
به گفته وی، این پروژه شامل ساخت عرشه ها و پایه های سه سکوی سرچاهی به وزن ۱۶۰۰۰ تن،اجرای سه رشته خط لوله غیر منعطف در سایزهای ۱۴،۱۲ و ۱۶ اینچ، اجرای دو رشته خط لوله منعطف و نیز اجرای دو رشته کابل گذاری در اعماق ۹۰ متری و فاصله ۲۰۰ کیلومتری منطقه فراساحل غرب بمبئی بود که با موفقیت به پایان رسید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۳۱۶۴۸۱۲۷۰۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.