اجرای ۷۰ درصد آ رای کمیسیون ماده صد در منطقه دو تهران

سه شنبه ۲۳ خرداد – ۱۱:۵۳:۱۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه دو تهران با تاکید بر لزوم اجرای دقیق آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ ، از اجرای ۷۰ درصد آرای این کمیسیون در منطقه دو خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران ، اسد فاضل با اشاره به اینکه پیش از این بیشترین میزان اجرای آرای کمیسیون ماده صد در این منطقه ۴۸ درصد بود تصریح کرد: با توجه به سیاست های شهرداری تهران و تاکید شهردار تهران بر اجرای آرا کمیسیون ماده صد، در تلاش بر اجرای کامل این آرا در منطقه نیز هستیم.
وی افزود: آرای کمیسیون ماده صد نقش بسزا در کنترل ساخت و سازهای شهری و جلوگیری از بروز تخلفات دارد که لازم است تمامی بخش های شهرداری منطقه به اجرای دقیق آرا اهتمام ورزند.
شهردار منطقه دو تهران با اشاره به پالایش پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ در این منطقه ، به پالایش یکهزار و ۲۰۰ پرونده در این منطقه اشاره کرد و گفت: نزدیک به سه هزار پرونده ماده ۱۰۰ در منطقه هنوز به مرحله اجرا در نیامده که پیگیر اجرای آن از واحدهای مربوطه هستیم.
فاضل تصریح کرد: جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی از جمله مواردی است که شهرداری های نواحی منطقه باید به طور جدی به آن پرداخته و در گشت های ساختمانی توجه ویژه ای به آنها شود.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۲۱۱۵۳۱۲۰۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.