اجرای ˝دوستت دارم با صدای آهسته˝ در فرهنگسرای نیاوران

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

به امید زندگی یک بیمار دیالیزی؛

زهرا صبری به همراه گروه تئاتر ۷۳، نمایش ˝دوستت دارم با صدای آهسته˝ نوشته چیستا یثربی را برای حمایت از یک بیمار دیالیزی از روز ۲۶ آبان‌ماه جاری به مدت یک‌ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌بر‌د.

به گزارش ممتاز نیوز؛ زهرا صبری دربارهٔ این اجرای نمایش “دوستت دارم با صدای آهسته” نوشته چیستا یثربی گفت: این اثر نمایشی را پیش از این در سال ۸۲ در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه بردیم و ژاله صامتی برای بازی در این نمایش جایزه ویژه بازیگری تئاتر فجر را دریافت کرد.

وی ادامه داد: در نمایش “دوستت دارم با صدای آهسته” ژاله صامتی، ایرج سنجری و داریوش فائزی به ایفای نقش می‌پردازند. این نمایش کاری از گروه تئاتر “۷۳” است که از ورودی‌های سال۷۳ دانشگاه تشکیل شده است.

صبری دربارهٔ سبب اجرای عمومی این نمایش به صورت همت عالی توضیح داد: ژاله صامتی در گفتگویی با من از فردی بیمار که در شهرستان زندگی می‌کند و دو کلیه خود را از دست داده و دیالیز می گردد، صحبت کرد. این فرد برای پیوند کلیه نیازمند ۱۵تا۲۰ میلیون تومان هزینه است.

وی افزود: تماسی با چیستا یثربی نوبسنده نمایشنامه برای گرفتن مجوز اجرای مجدد داشتم که یثربی وقتی فهمید که قرار است این کار خیریه باشد، پذیرفت.

کارگردان نمایش‌های “تا یک بشمار” و “زمین و چرخ” همچنین اظهار امیدواری کرد تا اجرای عمومی “دوستت دارم با صدای آهسته” به صورت همت عالی بتواند از بیمار دیالیزی مدنظر حمایت کند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.