اجرای برنامه بازدید دانش آموزان مدارس منطقه ۱۳ از مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه

۱۵م آذر ،

به منظور تقویت درک علمی دانش آموزان و افزایش اطلاعات و آگاهی آنان ، برنامه بازدید دانش آموزان مدارس منطقه ۱۳ از مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه در حال اجراست.

 
فراهانی مسئول مرکز آموزش و گل و گیاه منطقه ۱۳ به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : طی این بازدید دانش آموزان با اجزاء گیاهان(انواع ریشه، ساقه، برگ)،وظایف این اجزاء،نحوه تشخیص سن درختان آشنا و  برای درک بهتر مطالب ،از طریق ویدئو پروجکشن به مرور مباحث علوم می پردازند .
وی خاطر نشان کرد : : همچنین دانش آموزان ضمن گردش در بوستان سیمرغ و بازدید از گلخانه مرکز انواع گیاهان  آپارتمانی و گونه های موجود در بوستان را از نزدیک ملاحظه و در پایان گردونه آموزشی سبزیکاری به دانش آموزان اهدا شد.
بازپیرائی ۴ هزار متر مربع از فضای سبز بوستان سیمرغ
رئیس اداره فضای سبز منطقه ۱۳ گفت:  به منظور ایجاد شادابی و نشاط میان شهروندان و همچنین افزایش سیمای بصری معابر ، بازپیرائی بوستان سیمرغ به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع آغاز شد.
ابوالقاسم پور  در گفتگو با  خ ب خ افزود : طی این عملیات ، در فضای سبز بوستان سیمرغ  اقداماتی همچون کند و کوب ، هرس درختان ،اصلاح و مرمت خاک  کاشت انواع گونه های گیاهی صورت گرفت تا بخشی از تعهدات مدیریت شهری به شهروندان تحقق پیداکند.
 به گفته وی این اقدام با هدف ارتقا کمی و کیفی  سرانه فضای سبز، ایجاد منظر شهری سبز و زیبا با استفاده از کاشت گیاهان اجرا  می گردد. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.